Onderwerp: Een leuke drukke stapel
....voor mijn 2 kleindochters die vandaag hun verjaardagsfeestje doen

Aan de achterkant zitten er ook nog figuurtjes...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een leuke drukke stapel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
....voor mijn 2 kleindochters die vandaag hun verjaardagsfeestje doen

Aan de achterkant zitten er ook nog figuurtjes...

Super mooie taart!!! 
Wat een geweldige taart weer met onzettend veel prachtige details
.
Een plezier om naar te kijken en wat zonde om op te eten
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je al 10 kleinkinderen hebt, je ziet er zo jong uit op je foto 
wat een mooie taart weer
zo'n oma wil toch ieder kind
Wat een prachtige taart! En gefeliciteerd!
Wat een onwijs leuke taart!!! En gefeliciteerd natuurlijk 
nou Nicole ,zit weer helemaal verliefd naar je taart te kijken
wat is tie gaaf -leuk enz,en heb het misschien al x gemeld maar weer
voor je fatasie en boetseer werk
groetjes Carla
superlief
Oh wat een mooie taart....en vooral dat slapende beertje vind ik superleuk.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je al 10 kleinkinderen hebt, je ziet er zo jong uit op je foto
10? Welke creme gebruik jij dan? Of is die foto al van 20 jaar terug?
Oh ja, vergeet ik door mijn verbazing bijna te vermelden dat het een prachtige taart is zoals eigenlijk altijd 
geweldige taart Nicole.... gefeliciteer dmet je kleindochters....
Wat een leukerd, met al die figuurtjes! Je hebt het maar druk met al die kleinkinderen. 
Prachtig en super schattig 
Daar zullen jouw kleindochters hééél blij mee zijn!
(Van harte gefeliciteerd!)
Madame Gâteau schreef:Ik kan er nog steeds niet over uit dat je al 10 kleinkinderen hebt, je ziet er zo jong uit op je foto
![]()
Oh ja, vergeet ik door mijn verbazing bijna te vermelden dat het een prachtige taart is zoals eigenlijk altijd
Lig hier in de deuk langs mijn stoel ,ik zie er misschien behoorlijk uit voor mijn leeftijd bijna 49...maar die foto is ook niet zo zuiver en goed van kwaliteit ...
En zoals ik al zei de 10de is nog onderweg en één van de kinderen heeft ze gelijk met de 3 gekocht ( een drieling) en dan gaat het ook snel vooruit hé...
En Joynme ik gebruik verschillende cremés dan oil of olaz en dan eens van het kruidvat of als er iets in de aanbieding is
Jullie hebben mij een zeer fijne avond bezorgd....BEDANKT!!!

Ooooooo ja in mij uforie vergeet ik de andere dames te bedanken voor hun leuke reacties
Bij deze bedankt dames 
Ja hoooooooor, maak me even lekker jaloers, zowel op je taart als op je kleinkids, 10 stuks.......... pffffffffff, had wat 'vroeger' moeten beginnen denk ik, ben 2 jaar ouder maar wacht nog op de 1ste....
Grapje hoor, vind het super voor je en je taart?!?!??
die is GEWELDIG!!!!!! Wat een snoeperige schattige stapel!!
Ja hoooooooor, maak me even lekker jaloers, zowel op je taart als op je kleinkids, 10 stuks.......... pffffffffff, had wat 'vroeger' moeten beginnen denk ik, ben 2 jaar ouder maar wacht nog op de 1ste....
Grapje hoor, vind het super voor je en je taart?!?!??
die is GEWELDIG!!!!!! Wat een snoeperige schattige stapel!!
oh wat een geweldige taart zeg! echt heel lieve boetseersels, en die kleuren vind ik echt prachtig, mooi zacht, niet te fel;)
joynme schreef:Madame Gâteau schreef:Ik kan er nog steeds niet over uit dat je al 10 kleinkinderen hebt, je ziet er zo jong uit op je foto
![]()
![]()
![]()
Lig hier in de deuk langs mijn stoel ,ik zie er misschien behoorlijk uit voor mijn leeftijd bijna 49...maar die foto is ook niet zo zuiver en goed van kwaliteit ...
En zoals ik al zei de 10de is nog onderweg en één van de kinderen heeft ze gelijk met de 3 gekocht ( een drieling) en dan gaat het ook snel vooruit hé...
En Joynme ik gebruik verschillende cremés dan oil of olaz en dan eens van het kruidvat of als er iets in de aanbieding is![]()
![]()
![]()
Jullie hebben mij een zeer fijne avond bezorgd....BEDANKT!!!![]()
![]()
Nou dan zet ik m'n L'Oreal maar in de kast en de volgende keer als ik in NL ben even een kratje Oil of Olaz inslaan. Bedankt voor de tip
Nee even serieus ik dacht echt dat je eind 30 was 
heeft niks met taart te maken maar wel heeeel leuk
,
denken jullie zeker dat ik heeeeel jong ben,
heb nog GEEN 1 kleinkind
en mijn creme ja das geheim

en had al gemeld hoor Nicole dat ik echt je taart nogmaals super vind en zal je topic niet verder vervuilen
fijn weekend 
Echt een hele mooie taart.
Groeten joyce
Geinig als ik mee lees, wordt hier heel gemakkelijk overgestapt van Taart naar Olaz naar L'oreal. Maar bij de weg de taart is heel mooi als beginner valt mijn mond open. 
Wat een fantastische taart om het over je crème maar niet te hebben 
Wat een leukerd! Je blijft kijken
Moet erg lachen om de reacties over je leeftijd en foto, want ik had dezelfde gedachten 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een leuke drukke stapel