1

Onderwerp: Spoedvraagjes over cc en ouwel

Ik heb afgelopen woensdag 85 cc gemaakt die nu in de vriezer liggen, nu wil ik ze morgen eruit halen en dan morgenavond de rondjes met fondant er op vastmaken met witte chocolade pasta, die heb ik vandaag al gemaakt en in doosjes gedaan met telkens een laagje bakpapier ertussen, deze liggen nu in de garage mag dit of kan ik ze beter binnen bewaren?

maar ik heb ook ouwels die erop moeten, kan ik die een avond van te voren erop doen, als ik de cc een dag naderhand nodig heb.
Mijn zoontje is dan jarig en kan overdag niet meer aan de cc werken.
Ik wil de ouwels erop doen, met tyclose lijm verdunt met een beetje water, kan dit gaan ze niet smelten dan, of kan ik het gewoon beter met een klein beetje water doen.
Blijven de ouwels goed tot de dag erna als ik ze in een plastic zak bewaar.
Of kan ik dit beter in een taartdoos doen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen voor morgen,
het is de eerste keer dat ik dit doe.

2

Re: Spoedvraagjes over cc en ouwel

Helaas heb ik niet op al je vragen een antwoord maar het beste kan je plakken met piping gel. Ik hoop dat iemand anders op de rest van je vragen een antwoord heeft.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

3

Ik heb echter geen piping gel in huis en kan deze ook niet meer halen morgen. Vandaag heb ik er eentje geplakt met een klein beetje water dit luktte ook wel, dus misschien moet ik dit dan maar doen. Maar wil wel dat hij blijft zitten.

4

Dan zou ik eerder nog een papje maken van poedersuiker en water. Ik denk dat het beter blijft zitten dan met alleen water.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven