26

Re: iemand pikt foto´s

Karin09 schreef:

Wel 'grappig'  om te lezen dat er hier weer meteen behoorlijk fel gereageerd wordt op het feit dat er iemand is die waarschijnlijk 3 foto's van anderen op haar hyves heeft staan (pas van 1 weten we het zeker)........iets genuanceerder reageren mag naar mijn mening in sommige gevallen wel.

Zo zie je dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft, ik zie nergens een felle reactie  :)

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

27

Karin09 schreef:
Zitatje schreef:

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere taarten en eigenlijk gewoon naar het hyves adres van die gene.
Kun je de link van de site niet posten hier?

Die link hier posten is niet de bedoeling. Reden ook waarom ik in een eerder bericht de foto heb verwijderd.

Wel 'grappig'  om te lezen dat er hier weer meteen behoorlijk fel gereageerd wordt op het feit dat er iemand is die waarschijnlijk 3 foto's van anderen op haar hyves heeft staan (pas van 1 weten we het zeker)........iets genuanceerder reageren mag naar mijn mening in sommige gevallen wel.

Ok, begrijpelijk   :Y
Haha, tja...ik snap het wel van dat fel reageren.
Het is toch pronken met de veren van een ander (als het dus zo is...).
Maar bovenstaande foto is wel duidelijk gejat en niet geinspipikt...

Groetjes!

28

Soesie schreef:
Karin09 schreef:

Zo zie je dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft, ik zie nergens een felle reactie  :)

Nee, "fel" is wel een "heftig" woord in dit geval maar ik snap wel dat "we" er met zn alle bovenop zitten om er achter te komen wat er aan de hand is...
Je doet je best om iets te maken en iemand anders jat gewoon je foto.
Maar als het mijn taart zou zijn zou ik zeker wel écht FEL reageren, haha!
:lol:

29

ik hebvanmiddag meer tijd..
nogmaals alleen van deze weet ik het zeker
dr is nog 1 waarvan ik vrijwel zeker weet dat t zo is maar ik heb nog niet de "eigenaar kunnen vinden"
ik post die foto vanmiddag wel.

Leven is het meervoud van lef.

30

Wat een verhaal zeg...mijn mond valt gewoon open van verbazing.....het is duidelijk dezelfde foto...en niet een nagemaakte versie.
Hier kan ik met mijn verstand niet bij....waarom doen alsof je de taart zelf gemaakt heb...dan houd je toch gewoon ook jezelf voor gek. Onbegrijpelijk!!!

Onbegrijpelijk...

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

31

Bianca1969 schreef:

Wat een verhaal zeg...mijn mond valt gewoon open van verbazing.....het is duidelijk dezelfde foto...en niet een nagemaakte versie.
Hier kan ik met mijn verstand niet bij....waarom doen alsof je de taart zelf gemaakt heb...dan houd je toch gewoon ook jezelf voor gek. Onbegrijpelijk!!!

Onbegrijpelijk...

yep vandaar dat ik eerder misschien voor sommigen fel reageerde ook al gaat het niet om mijn werk vind ik dit dus ookzo onbegrijpelijk ....

walking on buttercreamclouds .....

Ik heb even d'r hyves bekeken, behalve deze taart zie ik er niets anders tussen zitten wat van een ander zou kunnen zijn :Y

33 Laatst bewerkt door kaartjuh (20-12-2011 07:56)

hoeweet je dat? of hebjij de eerder vermelde link wel kunnen zien?

Leven is het meervoud van lef.

34 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (20-12-2011 10:09)

kaartjuh schreef:

hoeweet je dat? of hebjij de eerder vermelde link wel kunnen zien?

Nee hoor gewoon even googlen :Y

35

Zou je mij de link nog even willen mailen? Als de taart er nog steeds op staat wil ik nog even contact met haar opnemen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

36

Ze heeft op haar hyves een vrijwel identieke staan, maar dan in folie. Misschien heeft ze die vergeten te fotograferen (zoals we allemaal wel eens vergeten...) en dus haar voorbeeldplaatje erop gezet?
Ik heb nl ook het idee dat ze alle andere taarten wel zelf heeft gemaakt (gezien de stijl van fotograferen).
Ik denk niet dat dit kwade opzet is.

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

37

Etty: ik kan je niet mailen via het forum, maar je mag me gerust mailen voor de link!

38

Nee, ik ga ook niet altijd direct uit van kwade opzet maar toch ik zet ook geen voorbeeldplaatjes op mijn hyves..

39

Ik heb je gemaild :)

40

Etspaghet schreef:

Ik heb je gemaild :)

Ik heb je geantwoord!

41

Ik heb haar even vriendelijk verzocht het taartje te verwijderen en ik verwacht niet dat er verder problemen van komen!

Ik ben inderdaad ook van mening dat het geen kwade opzet is want alle andere taartjes zijn gewoon haar eigen werk.

42

Fijn dat alles nu is opgelost  :D

walking on buttercreamclouds .....