1

Onderwerp: ook ik kom me even voorstellen

Hallo Damens, Heren( misschien zitten er ook heren zou kunnen toch?)

Ik ben Marijke 28 jaar (volgende week 29  ;) )
Woon samen met Peter 38 jaar en hebben samen een zoontje van 3 jaar en heb een paar weken geleden een workshop gevolgd voor taarten maken.
Nu wil ik graag zelf proberen een taart te maken dus leek me dit forum wel handig en leuk.
Tja wat willen jullie nog meer weten werk in de thuiszorg en dat bevalt me prima.
Hebben een Jack russell en 2 vissen haha en dat was het wel.

2

Re: ook ik kom me even voorstellen

Hallo Marijkejoey,
Uiteraard zitten er mannen tussen,al zijn het dan wel oldtimers(IK)
In ieder geval welkom, en heel veel bak en decoreer plezier.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.

3

Welkom en heel veel (bak)plezier, maar dat zal we lukken.

4

Dank jullie wel ben al aardig aan het neuzen op het forum  :thumb:
Wil vanavond de bescuittaart bakken en dan morgen avond of zondag overdag vullen en bekleden.
Moet alleen nog kleurstof hebben maar in ons dorp kan je niks kopen voor taarten dus morgen maar kijken in arnhem presikhaaf daar gaan we toch even heen.
ben er nog niet helemaal uit wat ik ga maken of iets met bloemen of thomas maar dan simpel nog hoor.
vulling word denk ik bokkepootjes vulling 2x of 1x en 1x iets anders.

5

Hoi Marijke, welkom hier!

Groetjes, Dorothea.

6

Hoi Marijke, welkom op het forum.

Leuk dat je er ook aan denkt dat er wel eens mannen tussen zouden kunnen zitten :thumb: . Hier nog één, en nog geen oldtimer hoor. :D
Ze zijn hier echter wel zwaar in de minderheid maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb het prima naar m'n zin tussen al die gezellige tantes.

Ik wens je heel veel bak en versierplezier hier.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.