1

Onderwerp: push up cakes om uit te delen

37 push up cakes gemaakt om uit te delen op school door mijn jongste dochter. Omdat men bij ons geen snoep mag uitdelen is het voor mij altijd vevelend niets van taart te mogen maken :s \ Nu ben ik iets creativer omgegaan met wat wel op school mag cake en fruit:  Een laagje cake, druifjes aardbeitjes en een laagje gele 1-2-3 botercreme met vanillesmaakje. dit laatste mag eigenlijk niet maar maakte het wel erg lekkerrrrrr. Toen ik met alles kwam aanlopen vond de directeur het een plaatje om te zien haha

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KKKHV4V8.jpg

groetjes
Ester

2

Re: push up cakes om uit te delen

Erg inventief !!!  :Y
Ze zien er superleuk uit !

3

Simone76 schreef:

Erg inventief !!!  :Y
Ze zien er superleuk uit !

ja je moet wel haha
ik probeer mijn andere dochter de cakepops aan te smeren om uit te delen in december....ze wil nog niet....heb voorgsteld met de vorm van een cup cake te doen maar nog geen positief resultaat  :lol:

4

Leuk gedaan, bij onze kinderen op school mogen ze niet meer trakteren vanaf dit schooljaar.

Jammer, vooral als ik dit idee zie.

5

Ghislaine schreef:

Leuk gedaan, bij onze kinderen op school mogen ze niet meer trakteren vanaf dit schooljaar.

Jammer, vooral als ik dit idee zie.

o dat is helemal jammer met welke reden mag het niet meer dan...helemaal niets??

Ziet er lekker uit!
Goed bedacht hoor!

I just love cake!
Groetjes Laura

7 Laatst bewerkt door inge h (12-09-2011 20:26)

erg leuk, ook hier een school die liever iets gezonds dan zoet willen
Zat ook al te denken aan een hartige pushpop ipv cakpops wat ik eerst had bedacht
bedankt voor de inspiratie

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

8

graag gedaan ;)

9

Een beetje een late reactie misschien maar ik heb een vraagje. Ik ben al aan het rond kijken voor een traktatie voor school. Ook hier willen ze een zo gezond mogelijke traktatie. Ik vond het idee met het fruit wel leuk maar hoe eet je dat? Vallen de druifjes ed er niet uit bij het omhoog duwen? De kinderen voor wie ik het ga maken zijn 4 en 5.

10

Het ziet er erg lekker uit! Wat een goed idee om te tracteren. Valt het er niet uit of eet je het dan met de hand?

Groetjes, Renata

11

Leuk Ester!!! Bij ons op school hebben ze 2 jaar geleden het trakteren afgeschaft... en eigenlijk...vind ik dat stiekem heeelemaal niet erg!! De kinderen weten niet beter, heb er nog nooit een kind over horen zeuren!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

12

Maik schreef:

Een beetje een late reactie misschien maar ik heb een vraagje. Ik ben al aan het rond kijken voor een traktatie voor school. Ook hier willen ze een zo gezond mogelijke traktatie. Ik vond het idee met het fruit wel leuk maar hoe eet je dat? Vallen de druifjes ed er niet uit bij het omhoog duwen? De kinderen voor wie ik het ga maken zijn 4 en 5.

ik heb het laten uitdelen in groep 3 dus ongeveer 6 jaar.
dat ging goed totdat de kinderen ermee gingen springen op de muziek :lol:

Ik had er wel bijgezegt heel rustig om hoog te duwen dat anders het fruit er uit zou vallen

ik vond het wel meevallen met de rommel, de juf ook

ik had wel nog cake en een beetje creme er in gedaan

veel plezier

13

Renata75 schreef:

Het ziet er erg lekker uit! Wat een goed idee om te tracteren. Valt het er niet uit of eet je het dan met de hand?

zie het berichtje hierboven :D

14

Kadohke schreef:

Leuk Ester!!! Bij ons op school hebben ze 2 jaar geleden het trakteren afgeschaft... en eigenlijk...vind ik dat stiekem heeelemaal niet erg!! De kinderen weten niet beter, heb er nog nooit een kind over horen zeuren!

tja dat zou nog een oplossing zijn. Ik zit in de oudergeledingraad van school ik zal het eens aankaarten...bespaart weer een hoop denkwerk met het verzinnen van iets.

ik heb nu net afgelopen woensdag voor de verjaardag van mijn oudste de cake pops  laten uitdelen..een groot succes en helemaal geen rommel. Chocolade mag eigenlijk ook niet maar ik wilde nu echt eens iets lekkers a la mama maken :lol:

15

Bedankt Ester! Ik zal deze push up zeker aan het lijstje van ideeen toevoegen!

16

Het klinkt ook erg lekker.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven