1

Onderwerp: iemand pikt foto´s

Hallo
Ik  kwam via via op ee hyve van iemand die (volgens mij ) 3 taarten van dit forum heeft gepikt.
Misschien heb ik het mis hoor..maar de taarten kwamen mevan hier bekent voor..
Bijv een stapeltaart en heeft dan alleen debovenste eraf geknipt.
ik heb toevallig die foto op de pc staan om al inspiratie te gebruiken en hijkwam me zo bekend voor..
en dus gekeken..ja is gewoon dezelfde bovenstuk..!!

wat moet ik hier mee
zouden jullie dit willen weten??

Leven is het meervoud van lef.

2

Re: iemand pikt foto´s

hmm.. suggereert diegene, waar je via via op de hyve kwam, dat zij (of hij?) de taarten zelf gemaakt heeft?

Weet jij van wie de taart écht is, wie hem gemaakt heeft? Misschien kun je haar iets laten weten..?

3

nou t staat bij haar gemaakte taarten (album) en mensen hebben daar op gereageerd

Ik heb al gezocht maar kan t zo niet vinden wie de echte gemaakt heeft..

4

Kan je de foto's niet plaatsen? Dan kunnen de maaksters contact met jou opnemen voor het adres!

Jacqueline

5

wat zielig zeg.... dat iemand doet alsof ie de taarten gemaakt heeft.. of zijn ze zo goed nagemaakt..  :think:

Zijn het foto's van één iemand of van drie verschillende baksters? Anders is de hyve misschien van iemand die ook hier post?  O-)

6

weet je echt heel zeker dat het dezelfde taarten zijn het lijkt mij nou niet echt makkelijk om gewoon de bovenste verdieping van een taart netjes weg te shoppen.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

7

oke zal de originele in mijn album plaatsen..
dan post ik het

nee is echt niet nagemaakt

8

de  echte.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W667CRMX.jpg

die van haar
EDIT: link naar foto weggehaald..............daarmee weet iedereen de hyves te vinden - Karin09

dr is nog 1 maar daar twijfel ik nog over..
deze week ik zker dat ie van hier komt

9

Graag dan ook de foto 'van haar'  via mijnalbum uploaden en hier plaatsen...

10

tja dat is toch wel netjes weg gefotoshopt :lol:  maar het niet netjes van haar dat ze dit zo op haar site zet helaas kan je er zo weinig aan doen :nooo

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

11

het lijkt idd exact dezelfde.
is die hyves niet toevallig van degene die hem hier ook gepost heeft?

en anders...... :x  :nooo

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

12

De originele taart is van Etspaghet...

13

anders je andere twijfelgevallen even doorgeven aan een mod? als het van verschillende plaatsers vanhier komt, kunnen ze misschien de maker inlichten of de plaatser aanspreken?

blijft sneu dat iemand dat doet... hopelijk valt diegene gewoon keer door de mand omdat ze keer gevraagd wordt zoeits te maken en het er niet zo prachtig uitziet als waar het van "gejat" is...

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

14

Ja, dat is inderdaad mijn taart..

PM me maar even de link, dan neem ik wel even een kijkje :Y

Kantnote: De kip is ook maar een idee gejat van internet maar in ieder geval wel zelf (na)gemaakt ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

15

ik kan hem niet uploade via mijn album
(zegt genoeg)
ik doe t wel ff via iets anders..
komt eraan

16

nogmaals
de echte
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W667CRMX.jpg

die van haar
http://album.partyflock.nl/82223677_172282507.jpg

17

Dat is toch wel triest als je zoiets doet! :(

heerlijke taartgroetjes van Brenda

18

Heel triest maar heb misschien nog bijna meer medelijden met de persoon die dit doet want zij moet elke avond slapen wetende dat ze liegt over iets wat ze zogenaamd heeft gemaakt maar waar van zij weet dat dit niet zo is sorry hoor maar ik vind mijn taarten soms echt mislukt maar het zijn wel MIJN taarten en als ik iets mooi vind en bewonder maak ik het na en het liefst met mijn eigen draai en dat iemand zoiets doet getuigd van weinig respect voor etspaget die wel haar best heeft om deze taart te maken maar ook voor zichzelf want dit doe je toch niet als je vertrouwen hebt in je eigen skills en complimenten die je op hyves krijgt voor iets wat je niet hebt gemaakt daar kan je toch niet trots op zijn :s  pfhoe sorry hoor moest er even uit ! :grr:

walking on buttercreamclouds .....

19

Ach, ik vind het wel een compliment naar Etspaghet, de taart werd zo gewaardeerd dat ze hem heeft nagemaakt. En wat Etspaghet zelf ook zegt ,was ook door haar gejat idee van internet.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

20

Annette52 schreef:

Ach, ik vind het wel een compliment naar Etspaghet, de taart werd zo gewaardeerd dat ze hem heeft nagemaakt. En wat Etspaghet zelf ook zegt ,was ook door haar gejat idee van internet.

Maar de taart is niet nagemaakt maar de foto van Etspaghet is gewoon ergens gepikt en die gepikte foto is op diegene haar eigen hyves gezet. En nu doet diegene blijkbaar alsof zijzelf de taart gemaakt heeft. Volg je me nog....

Je idee "jatten" van internet en dat ZELF namaken is niet strafbaar. Foto's pikken wel.

Volg je hart...want dat klopt!

21

Met namaken is ook geen probleem dat is idd een compliment maar dit is duidelijk van dezelfde foto en dat je dat opslaat als inspiratie is ook een compliment dat doe ik ook als ik iets moois zie maar neerzetten alsof je het zelf heb gemaakt terwijl dit  niet zo is dat is gewoon liegen of die persoon heeft met tot in de kleinste details zelfs de taart eronder zo goed nagemaakt en zelfs de foto op de zelfde manier gefotoshopt maar ik denk persoonlijk niet dat dit het geval is

walking on buttercreamclouds .....

22

O, op zo`n manier dat was me ontgaan, nu je het zegt hij is wel helemaal hetzelfde he! Vond het al erg goed nagemaakt! :Y
Maar idd foto`s jatten is copyright schenden.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

23

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de 2 overige taarten  :o

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

24

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere taarten en eigenlijk gewoon naar het hyves adres van die gene.
Kun je de link van de site niet posten hier?

25

Zitatje schreef:

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere taarten en eigenlijk gewoon naar het hyves adres van die gene.
Kun je de link van de site niet posten hier?

Die link hier posten is niet de bedoeling. Reden ook waarom ik in een eerder bericht de foto heb verwijderd.

Wel 'grappig'  om te lezen dat er hier weer meteen behoorlijk fel gereageerd wordt op het feit dat er iemand is die waarschijnlijk 3 foto's van anderen op haar hyves heeft staan (pas van 1 weten we het zeker)........iets genuanceerder reageren mag naar mijn mening in sommige gevallen wel.