Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)
Wow - Wow - Wow, wat een prachtexemplaar!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » tja, nog maar een keertje hier dan he;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow - Wow - Wow, wat een prachtexemplaar!!!
Ow wow (zei zij terwijl ze haar mond weer dicht probeert te krijgen) wat een super mooie creatie!
Geweldig sta soms echt versteld van alle mooie dingen die je maakt !!! Echt ontzettend leuk (het valt toch niet teveel op dat ik een fan ben he )
Ohw wat is er nog veel te leren. Van het weekend mijn eerste bolletje maken en als hij maar half gelukt is zoals die van jou spring ik een gat in de lucht. Super gaaf enne ook ik kwam halverwege de eerste pagina pas achter wat je gemould had.......
Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest.
Mooi gedaan.
Prima reclame voor Hittepetaart ook.
Ik durf niet meer naar jou taarten te kijken joh! Krijg er een minderwaardigheidcomplex en bovendien heel veel jaloezie van
Echt PRACHTIG!
dit is gewoon...nou ja, niet gewoon eigenlijk!!
wauw, wauw...euh ik val in herhaling maar....wauw!!!!
Dit is een geweldig exemplaar. Hoe kom je toch op het idee om hem in deze stijl te maken? (vind het een geweldig idee) helemaal super gemaakt.
Echt helemaal te gek!!! Weer zo'n pracht stuk!!!! Mijn oog ging ook gelijk naar het kopje en de pot!! Ik dacht net als de rest wat leuk dat je die koekjes en die hartjes erbij hebt gelegd!!!!
En nee ik ben niet eens blond....!!!
groetjes sabrina
Wat een mooi serviesje , en je biscuitjes en hartjes zien er heerlijk echt uit!!! Weer heel apart hoor
Ik kom bij jou gezellig op de thee!!!! Echt superleuk!!!
Woowwwiiieeeeeeeeee
Wat ontzettend leuk, die koekjes en hartjes, zo echt!!!! Mooi!
Super mooi gemaakt, echt heel erg knap!!
Wauw, te gek Brenda!!! heel erg leuk!! Ik krijg steeds meer zin in de workshop van Bianca, hihihi!
Jeetje wat mooi weer!!
wow!!! alle onderdelen helemaal super, maar ik ben toch echt wel weg van die pot!
amai, ik had 'm nog niet gezien
weer super
In 1 woord " GEWELDIG "
Meer kan ik er niet van maken.
Gr Mirella
Wauwie wat gaaf!!!! En strak!!!
Wow, je zou er bijna echt koffie in schenken. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd eigenlijk Ziet er weer fantastisch uit. Ben jaloers. Super gedaan. Een feestje om naar te kijken.
wauw....prachtig gemaakt. het is allemaal net echt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » tja, nog maar een keertje hier dan he;)