1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-12-2011 19:14)

Onderwerp: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

ik had de cookie & candy mold gewonnen van Hittepetaart!!! whoehoe... hoe gaaf is dat! begin van de middag rolde hij in de bus. dus snel aan de slag en zie hier het resultaat ;) de rand om de koekjes opt is overigens de perfect curls border van hittepetaart ;)

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/388536_203793379705565_100002247126343_456706_1200603287_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Oooh wat gaaf!!!
Dit is niet normaal, net echt :thumb:  :thumb:

3

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Jahoor...en dat maak je even in een middagje tijd??? It's amazing!!!!!  (op z'n amerikaans uitgesproken)

Volg je hart...want dat klopt!

4 Laatst bewerkt door djehr (14-12-2011 16:30)

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Hij is mooi geworden...maarre cookie en candy mold van Hittepetaart  :/ ...wat heb je nu precies gemaakt met de mold want heb geen idee welke mold dat is  :o

[edit] Laat maar  :lol:  :lol: heb de mold gevonden...de koekjes en de hartjes. Dacht dat die echt waren  :lol:  :lol: Supermooi geworden  :thumb:

5

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

djehr schreef:

Hij is mooi geworden...maarre cookie en candy mold van Hittepetaart  :/ ...wat heb je nu precies gemaakt met de mold want heb geen idee welke mold dat is  :o

[edit] Laat maar  :lol:  :lol: heb de mold gevonden...de koekjes en de hartjes. Dacht dat die echt waren  :lol:  :lol: Supermooi geworden  :thumb:

:lol:  :lol:  :lol:  dat dacht mijn jongste zoon ook. die wile er al van snoepen.... :D  :shh:  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Dus eehh... die pot en dat kopje heb je zelf gemaakt. Wauw! Ik ben echt fan van wat je maakt. Zo strak en rond. Ik kijk uit naar je volgende bericht.

Tieneke

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Wow!!!  Helemaal super zeg :thumb:
Echt fantastisch.

8

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Ik zat even te kijken, en dacht; mooooooi, wat leuk om er wat koekjes en hartjes bij te leggen voor de foto....
Helemaal fout dus, rest me te zeggen, tis me weer een GIGA-creatie van allure! Waaaaaaaaaaaaanzinnig!!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

9

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

P.S. liet het even aan manlief zien, moest eerst even uitleggen dat alles eetbaar was; 'kan zo 't museum in' was zijn 'commentaar', hahahahha.

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

10

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Super gaaf!!

11

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Oooooohhh ik dacht ook dat de koekjes en snoepjes echt waren! Ik zat al te kijken wat je nou met die mold had gemaakt... het hartje bovenop en misschien de randjes dacht ik, maar waarom heet het dan de candy en cookie mold... ach ja, we zullen het er maar op houden dat ik van origine blond ben.... ORANGINAAAAA!!!!

12

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Wauw zeg. Heb je die pot en dat kopje even in een middag gemaakt. pfff. Maar het is een mooie geheel zo.

Groetjes Bianca Wolst

13

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Ooooooh Brenda, deze is echt mega gaaf. Echt een keihard applaus voor jou  ;)

http://i42.tinypic.com/2cr37ev.jpg

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

14

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Ehmmmmm ben ff de weg kwijt....Wat heb je nou gemaakt?? Want die koekjes en hartjes zijn erg leuk, maar ik vind de pot en het kopje waanzinnig.....Die pot is perfect rond gewoon!!. Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen!!! Ik heb voor zondag een voetbal op het programma staan en zou die ook wel zo rond willen krijgen...!!!!!

15

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

twinstwins schreef:

Ehmmmmm ben ff de weg kwijt....Wat heb je nou gemaakt?? Want die koekjes en hartjes zijn erg leuk, maar ik vind de pot en het kopje waanzinnig.....Die pot is perfect rond gewoon!!. Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen!!! Ik heb voor zondag een voetbal op het programma staan en zou die ook wel zo rond willen krijgen...!!!!!

die pot is een variatie op de theepot welke ik geleerd heb op de workshop van Bianca: theeservies (taartvanbianca.nl) dus ik kan je daar helaas niet veel over vertellen.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Erg gaaf!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

17

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Gaaf zeg, beautifull  :thumb:
Ben toch zo jaloers wou dat ik het kon  :grr:

18

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Prachtig gewoon!! Die koekjes en hartjes zijn die echt van fondant gemaakt!??

Groetjes, Renata

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Jezus, wat mooi weer!!!Helemaal super Brenda!!

Groetjes Darlene

20

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Dit is echt pure kunst!!! :Y
Ook ik snapte de "mold" niet  :lol:  :lol:
Oh ik hoop toch echt dat je in het nieuwe jaar weer verder gaat met de workshops ik zou het zo graag van je leren :Y

21

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

wihihihiihi...ik zie hem vind hem prahcitg, maar het eerste wat me opvalt is de rand...vriendinnetje Marijke heeft daar deels aan bijgedragen qua ontwerp..dus valt het op..maar ziet er supermooi uit!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

22

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

wauw! echt echt heeel mooi! Alles ook gewoon!

En ja, ook ik was in de koekjes en hartjes getrapt...

23

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Een echte "kwebbel"   Prachtig,origineel en super strak.

Even een vraagje de rolstok of mat die je hebt gebruikt voor het cakeboard welke is dat zoek hem al een tijdje maar kan hem niet vinden heb hem volgens mij eens op een beurs gezien.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

24

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Heeeel gaaf gemaakt Bren!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

25

Re: tja, nog maar een keertje hier dan he;)

Echt fantastisch zeg!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda