1

Onderwerp: Hoe : decoratie zetten

Hallo,

Ik ga morgen mijn eerste marsepeintaart maken alleen vroeg ik mij af hoe je de versieringen erop zet plakt? Hoe je het ook moet noemen  :lol:
Ik wil zelf marsepein gebruiken om letters te maken enig idee hoe ik dat moet doen ?

Alvast bedankt!  :)

2

Re: Hoe : decoratie zetten

Met een penseeltje een klein beetje water op je decoratie en dan op de taart plakken. Dit is de makkelijkste manier als je pas begint. Eetbaar lijm kan ook, staan veel opties voor als je het even in de zoekmachine zet.
Voor letters kan je natuurlijk uitstekers gebruiken. Als je die niet hebt kan je grote letters uitprinten, uitknippen en deze op je marsepein leggen. Die kun je dan uitsnijden.
Succes!

3

ik plak de marsepeinen decoratie gewoon op de marsepein. als het wel los lijkt te laten doe ik drup water achter op deco en dan plak ik het er weer op. maar zelden dat ik er iets voor nodig heb. meestal plakt het vanzelf.
probeer maar eens.

letters of dmv uitstekers/kleiuitstekers, of idd printen en uitsnijden.

succes!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

4

Lijm werkt niet zo goed op marsepein. Water is afdoende en vaak gaat het ook zonder. Maar dat is in de zomer.
Je kunt het beste wat letter uitstekers nemen.Zeker als je pas begint.
Weet niet waar je woont maar iedere webshop zo ook hier van de leukste taartenshop of de winkels hebben dit te koop en een heleboel meer!
Succes!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

5

Welkom op het forum!

Er staat links in de balk een knopje met daarop FAQ: daar vind je antwoorden op een groot aantal vragen.....
Ook op die van jou: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/18/H … e+taart?+/

Veel plezier bij het maken en decoreren van je 1e taart.