1

Onderwerp: Nieuw beginnende creatieveling.

Hallo alle mede-taartenbaksters,

ik ben al een tijdje mee aan het lezen op dit forum en vond het wel tijd om mezelf eens voor te stellen en ook af en toe wat berichtjes te posten.

Ik ben Renée en ben geboren en getogen in Spijkenisse (regio Rotterdam). Ben op het moment 20 jaartjes jong en zit nog midden in mijn opleiding Communicatie & Multimedia Design aan de hogeschool.

Ben eigenlijk altijd al creatief bezig geweest. Vroeger ontzettend veel geknutseld (van 3D-kaarten tot gipsbeeldjes) en volg nu ook een creatieve opleiding. Sinds kort heb ik het echte 'bakken' ontdekt en kan ik nu ook hier mijn creativiteit in kwijt. Eerst begonnen met cupcakes en afgelopen zondag mijn allereerste 'echte' taart gebakken. Ontzettend leuk om te doen. Merk dat ik er echt uren mee bezig kan zijn.

Ik wil jullie al bedanken voor alle tips, trucs, recepten en inspiratiebronnen die ik tot dusver al heb opgedaan op dit forum en voor alles wat ik nog mag gaan leren!

Liefs Renée.

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.

2

Re: Nieuw beginnende creatieveling.

Welkom op dit heerlijke forum, Renée!

Met zoveel creativiteit ga je vast snel aan je volgende taart beginnen. Heel veel (bak)plezier!
Show je wat je gemaakt hebt?

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Re: Nieuw beginnende creatieveling.

Hartstikke bedankt! :)

Ja, wil ik wel gaan doen. Eerst even uitvogelen hoe ik het via mijnalbum foto's kan posten.

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.