1

Onderwerp: Cakepops vraagje

hallo allemaal

ik ga voor de verjaardag van mijn neefje(1e kerstdag) cakepops en cupcakes maken. Maar heb een vraagje over de cakepops; Kan ik botercreme gebruiken om de cake mee te mengen en balletjes van te draaien of moet ik wat anders gebruiken?? Ik zie namelijk overal verschillende recepten staan dat ik er eigenlijk een beetje van in de war raak :s

En kan ik chocolade gebruiken voor de buitenkant(ipv candymelts)

2

Re: Cakepops vraagje

Ik gebruik vanille frosting om me cake pops te maken. Ik heb gelezen dat je ook boter crème kunt gebruiken, zelf heb ik dit nog niet uitgeprobeerd.
Ik gebruik zelf ook normale chocola...Candy melts vind ik echt vervelend om mee te werken. Bij mij werd het gewoon niet vloeibaar. Schijn je met crisco op te kunnen lossen.

Suc6!

C'est la tarte

3

Ik gebruik ook frosting (recept Martha S.) en dan vanille, maar heb de laatste keer ik ipv vanille, citroen extract toegevoegd. Ook erg lekker!
Verder ben ik nog niet zo ver qua smaken, maar vind ze zo lekker, dus ben dan niet op zoek naar wat anders.

De Candy melts vind ik ook een drama en gebruik de callets van Callebaut. Ideaal!
En wat ik wel leuk vind om te doen, je biscuit kleuren en daar je cake pops van maken.

Succes!

4

Ook heel lekker is oreokoekjes verkruimelen en mengen met monchou :9

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

5

O, Wenko, dat klinkt lekkerrrr.
Gaat daar verden niets in (suiker o.i.d.?). En weet je of het restant ingevroren kan worden?

6 Laatst bewerkt door wenko (14-12-2011 09:49)

Ik doe er zelf verder niets meer bij, heel simpel maar zooo lekker! Ik heb ze nog nooit ingevroren, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8SJOIF44.jpg

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

volgens mij kunnen de oreo balletjes goed ingevroren worden!
erg lekker gedompeld in melkchocolade hmmmmm

N-Joy Cakes

8

Ben even afwezig geweest, dus reageer wat later.

Maar ik ben eigenlijk benieuwd of het mengsel van de oreo koekjes en de monchou de vriezer in kan?
Hebben jullie dat al eens geprobeerd?