Onderwerp: "Ik ben verliefd op die taart"
Dat is wat mijn buurvrouw haar dochter zei toen ze de romantische taart met rozen zag die ik laatst gemaakt had.
Haar dochtertje word vandaag 1 jaar en ze wilde persee ook DIE taart met mep taartje voor haar.
Ik zeg: ik ga niet precies mn eigen taart nog een keer maken, tis mn hobby dus t moet wel leuk blijven.
Dus ik heb nu een aantal dingen geprobeerd die ik nog niet eerder had gedaan.
Ik had al een tijdje geleden een FI engel vleugel mold gekocht en ik heb voor t eerst meerdere pearlranden boven elkaar gedaan en mn kussen effect aangescherpt met die disignerweel tool, alsof t stiksel is.
Maar bij t meptaartje dacht ik ineens: oh, dat kusseneffect doe ik wel ff uit de losse pols... Hahahaha!
Niet dus! En tja, toen was t eigenlijk mislukt.
Maar ik heb er t beste van proberen te maken... het slaat eigenlijk nergens op en ik moet nog steeds lachen als ik er naar kijk.
Maar hopelijk vinden ze m toch leuk.
Ze wisten zelf geen smaak dus ben ik op safe gegaan met aarbeismaakbc en jam in de 20 cm en lemoncurdbc en lemoncurd in de 10 cm.
Het meptaartje is ook gevuld met aarbeien jam en aarbeienbc.
Ook deze keer heb ik weer n poging gedaan om mooie foto's te maken maar tis hier NU gewoon donker binnen en t kunstlicht is niet zo denderend dus tja...
Hier zijn ze dan:

Op- en aanmerkingen en tips zijn altijd welkom!
Groetjes!!!