1

Onderwerp: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Vandaag een erg leuke en leerzame dag gehad bij de workshop barokjurk van Wendy Schlagwein.

Ik ben er zelf erg blij mee en toen ik thuiskwam waren ze blij verrast met het resultaat en waren erg enthousiast.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAGFF3VF-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ELQW67FY-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUTGGXLW-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YL78VPJ4-D.jpg

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

wow

3

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Die is echt supermooi!

4

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Ze is prachtig! :thumb:

5

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Vind deze ook hééééééél leuk....zeer mooi gedaan  :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

6

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Jawel, nog zo'n schitterend mooie Marie Antoinette  :Y

Heel gaaf gedaan met die goudkleurige accenten  ;) ,

:thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

7

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Prachtig!

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Hij is mooi geworden! Was gezellig vandaag!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

9

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Nog zo'n leuke!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

10

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Wat mooi.
Hoeveel verschillende versies je toch kan bekomen met dezelfde workshop ?

Mooie details ook.

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

11

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Ik ben ook verbaasd over de verschillende soorten uitvoeringen die er rond gaan van de barokjurk! Erg leuk om te zien!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

12

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Kon vanmiddag op mijn werk je foto's niet zien (mijnalbum is geblokt, zo irritant  :( ), maar thuis kan ik ze natuurlijk wel zien en ik vind haar geweldig. Ze heeft een prachtig zuinig mondje, heel leuk geworden  :D . Ik heb haar gisteren niet goed kunnen bekijken (kon maar niet ophouden met freubelen aan mijn Marie, haha) maar dat heb ik nu dus ff ingehaald. Ik was trouwens degene met de bruine jurk (bruine bovenjurk, witte onderjurk en wit haar, van Marie dus hè, niet van mezelf  :lol:;)

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

13

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Wauw  :thumb:  :thumb:

14

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Sjak schreef:

Kon vanmiddag op mijn werk je foto's niet zien (mijnalbum is geblokt, zo irritant  :( ), maar thuis kan ik ze natuurlijk wel zien en ik vind haar geweldig. Ze heeft een prachtig zuinig mondje, heel leuk geworden  :D . Ik heb haar gisteren niet goed kunnen bekijken (kon maar niet ophouden met freubelen aan mijn Marie, haha) maar dat heb ik nu dus ff ingehaald. Ik was trouwens degene met de bruine jurk (bruine bovenjurk, witte onderjurk en wit haar, van Marie dus hè, niet van mezelf  :lol:;)

Hoi hoi

Dank je voor je reactie, ik kon gisteren helaas ook niet alle resultaten bekijken, ook ik was nog veel te druk met mijn dame. Had nog wel een uurtje door kunnen gaan hoor maar ja Wendy wil natuurlijk ook wel eens een keer naar huis! Die van jou was wat ik vanaf de achterkant heb gezien ook erg mooi. Ik vond het echt een hele mooie kleurencombinatie. Apart he dat er zoveel verschillende soorten uit kunnen komen. Staat die mooi in de slaapkamer? Ik heb hem nog op de eettafel staan, kan ik af en toe er nog even genieten :o . Heb jij nog een foto ergens staan van jouw marietje? Kan ik de voorkant ook nog even bekijken!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

15

Re: Workshopresultaat barokjurk bij Wendy

Ze staat nu nog op de kast in de kamer, kan ik nog even met d'r pronken  :lol: . Ik heb mijn foto's hier niet geplaatst (ik ben hier voornamelijk van het lezen en heel af en toe reageren, maar foto's plaats ik al heel lang niet meer), maar ze is te bewonderen op mijn eigen site bij de foto's en dan overige taarten  ;)

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl