1

Onderwerp: waar vind ik die leuke printjes op het web.

Ik wil graag wat printjes laten maken maar weet niet waar ik deze op internet kan vinden. Hoe ik ook denk  en probeer te zoeken ik kom er niet uit. Ik weet wel waar ik ze kan laten uit printen maar dan moet ik wel IETS hebben om uit te printen :o

Ik hoop dat het verhaal een klein beetje duidelijk is en kan IEMAND MIJ HELPEN!!!

gek he dat heb ik gewoon soms kan gewoon niet verzinnen waar ik het evt zou kunnen vinden.... :s

Lieve taart groetjes
Jolanda

2

Re: waar vind ik die leuke printjes op het web.

maar wat zoek je dan precies?

3

iets van ruitjes, roosjes, streepjes dat soort spul.
Krijg het tot nu toe niet gevonden op internet.
Bijv. bij de leukste taarten kun je laten printen maar je moet wel zelf je afbeelding hebben.
Nu zie ik heel veel leuke printjes voor bij komen maar heb deze dus niet op mijn computer staan waar vind ik deze of is daar een speciaal programma voor. :think:

Lieve taart groetjes
Jolanda

4

Even googlen, bij de afbeeldingen intypen wat je wilt. Je mag mij evt ook exact mailen wat je zoekt. Ik print ook voor anderen en heb al aardig wat zaken op mijn laptop staan. Misschien zit er ook iets voor jou tussen.

5

Ik heb je gemaild ben trouwens ook op Google geweest en heb het gevonden stom he dat het eerder niet lukte  :o

schaam me wel een beetje hoor heb twee maanden geleden nog via Google een fotomuur samen gesteld en nu weet ik geen printje te vinden ahum.....

Lieve taart groetjes
Jolanda