Onderwerp: [FEEDBACK] Brrrrrrrrrrr
Krijg het er koud van..
Hier een wintertaartje met verhaal:
Samen met een kennis heb ik gisteren dit taartje in elkaar gedraaid, het begon al bij de vulling we wilde, bonbonbloc puur praline en dulche de leche, dus wij het blikje in de pan moet het dus 2 uur koken onder water, nou ja netjes gedaan, en daarna moest het dus volledig afkoelen, ik had zoiets ik doe het heeeel even in de vriezer en dan maak ik het blikje open en doe het in een grote schaal en dan in de koelkast, dat werkte super gelukkig maar ondertussen toch wel twee en half uur zitten wachten tot de vulling goed was hahahhahaa, gelukkig was de bonbonbloc een makkie en die hadden we al klaar voordat de Dulche de Leche klaar was. Het vullen kon beginnen, daarna keurig afgesmeerd en toen bekleden. Makkie dacht ik, maarrrr het was mijn eerste vierkante taartje, ooo wat irritant elke keer weer werd mijn marsepein zo raar uitgerold dat ik het niet haalde, toen maar nog een stuk erbij gedaan zodat ik ruim voldoende zou hebben en uiteindelijk gelukt, maar wat hebben we een lol gehad met al mijn acties hahahahaha.
Dan nu nog de foto's:

Ik ben weer helemaal trots op het resultaat!