1

Onderwerp: My first and second try!

Hi All,

Hier twee foto's. De oranje/blauwe taart was m'n eerste poging ooit. Zoals je kunt zien stelde deze taart niet zo veel voor. Was zelf dan ook niet bepaald tevreden. Maar ja, wat wil je als je ergens aan begint, waar je eigenlijk geen weet van hebt ;-) Ha ha ha!

https://lh5.googleusercontent.com/-ojBrRMFRlS4/TuG9ldB-YWI/AAAAAAAAE7s/ck76DrX6IAU/s512/DSC05050.JPG

Gister heb ik een tweede poging gewaagd.. met meer succes, want deze birthday-cake ziet er vele malen beter uit dan de vorige! :-D

https://lh4.googleusercontent.com/-coMmZoJBrf8/TuG9NNCOqPI/AAAAAAAAE7k/XQ0MjFnLye8/s512/GemmaCake.JPG

Wie weet binnenkort maar eens een workshop doen!

Taartelijke groetjes,
Amanda

2

Re: My first and second try!

vele zijn ook zo begonnen. een workshop is altijd leuk. maar zonder kan het ook. oefenen baart kunst. ik denk dat ik 1000 youtube flimpjes heb gekeken voor dat ik een redelijk strakke taart kun maken. dus ga zo door  :thumb: 

gr's
Hiba

3

Nou in ieder geval hulde voor je lef, het zijn niet de makkelijkste taarten waar je mee begint!

4

daar zit zeker al een groot verschil in! leuk!

en ook gewoon meteen stapelen he.... knap hoor, dat durf ik nog niet,hahahah

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

5

Ben zelf ook beginner, Geduld en doorzettingsvermogen zijn hier de Key Words.
Petje af voor je 1e taarten  :thumb:

Life is a CupCake, Enjoy every bite

6

Misschien eerst beginnen met een enkele taart?  Vind het knap dat je al meteen een stapel durft te maken!

Smaken ze goed? IS ook wat waard toch? Vooral doorgaan, zo wordt je steeds iets beter! :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

7

Ha ha, ja, volgende keer laat ik het inderdaad bij een enkele laag. Eerst daar maar eens mee gaan oefenen, oefenen, oefenen en nog meer oefenen.

De eerste taart had ik voor m'n oppaskindje gemaakt, toen 'ie jarig was en vandaag was de verjaardag van z'n zus. Dus ja, dan heb je geen keuze. Mevrouw wilde ook een stapeltaart..! Maar ik weet.. ik liep iets te hard van stapel! ;-)

Taartelijke groetjes,
Amanda

8 Laatst bewerkt door Mijke79 (10-12-2011 11:21)

Wat geweldig leuk en vrolijk, zo met die cupcakes bovenop gestapeld! Die sla ik even op als je het niet erg vind...  :D 

En ach, dat strakke komt op gegeven moment vanzelf wel  ;)

9 Laatst bewerkt door Amanda88 (12-12-2011 11:10)

No worries, sla maar op, hoor! :)

Taartelijke groetjes,
Amanda