Re: Sweet table contest (sweet 16)
wow, wat prachtig zeg, ook die detailfoto's! Lijkt me ook erg leuk om een keer te maken. Ik vind je taart ook heel erg mooi trouwens!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet table contest (sweet 16)
wow, wat prachtig zeg, ook die detailfoto's! Lijkt me ook erg leuk om een keer te maken. Ik vind je taart ook heel erg mooi trouwens!
Helemaal super! Hoe heb je de kaartjes en de wikkels van de repen gemaakt als ik vragen mag?
Groetjes, fifi
prachtig!
Helemaal gaaf! 
ik vind hem super mooi!
super gedaan hoor petje af ik doe je niet na
Heeeeel erg mooi ! Echt alles klopt bij elkaar ! Super !
Een een woord SCHITTEREND! Heb je misschien ook het recept van de champagne truffel cake pops, die lijken mij namelijk heerlijk!
Mijn favoriete tafel. Super.
Gaaf!!! 
Mooi gedaan hoor!
Lekkere en hele mooie snoepsels voor een sweet sixteen!
Groetjes!
Die taart is geweldig zeg, supermooi die icing zo!
Nog niet veel gezien! In Nederland bedoel ik! en hij ziet er ook echt heerlijk uit!
Helemaal super! Hoe heb je de kaartjes en de wikkels van de repen gemaakt als ik vragen mag?
Groetjes, fifi
Ik heb een erg handige vriendin. Ze is ontwerpster bij Dept / JS Rags en doet voor haar werk de prints ontwerpen.
Samen met haar ben ik een middag aan de slag gegaan.
De Vespa heeft ze helemaal digitaal getekend.
De kaartjes heb ik met de hand (klein schaartje) uitgeknipt en is ook het logo van Rietchys.
De chocoladewikkel kun je ook makkelijk zelf maken. Even de afm. van de wikkel van de te gebruiken chocolade reep opmeten en hierin je ontwerp plaatsen. Het papier van de wikkel en de popcorn bakjes is gewoon papier en al het andere drukwerk is door een drukker op wat dikker glaspapier afgedrukt.
Een een woord SCHITTEREND! Heb je misschien ook het recept van de champagne truffel cake pops, die lijken mij namelijk heerlijk!
het is bijna allemaal NEP ook de champagne truffels
Het zijn gewoon piepschuim balletjes
Vond het wel mooi klinken maar het is ook niet zo moeilijk hoor.
Je kunt van die holle witte chocolade balletjes maken of kopen en deze met een klein spuitje vullen met champagne en deze dan dompelen in witte chocolade.
Je kan ook cake balletjes met champagnecreme maken.
Ik maak champagne creme door de funcakes mix voor botercreme niet aan te maken met water maar
100 gram mix / 100 gram poedersuiker / 100 ml champagne
De rozencreme maak ik zo
100 gram mix / 100 gram poedersuiker / 50 ml rozensiroop / 50 ml water
De taart is overigens ook NEP en de vulling is ook hier Piepschuim
Deze taarten zijn geweldig om te zien en zo snel gemaakt.
Het was overigens niet de bedoeling maar met mijn foodprinter kreeg ik niet de juiste kleuren geprint en de vespa was bijna niet te zien dus uit tijdnood snel afgesmeerd met creme.
Ik zou dus echt niet kunnen kiezen, deze is ook al zo geweldig ! 
Wow.. jij hebt er werk van gemaakt zeg.
Supermooi en leuk met die zelfgemaakte(?) wikkels om de chocola en potten vol met snoep.
Je taart is ook echt heel erg mooi. 
Heel erg bedankt voor je antwoord! 
prachtig gemaakt

Super alles zo in het roze en wat een mooie taart!
Iemand al wat gehoord ??
Ah.. dat wil ik ook! Jammer dat ik geen 16 meer ben! 
Iemand al wat gehoord ??
Ik ben ook heel benieuwd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet table contest (sweet 16)