1

Onderwerp: Even voorstellen....

Hoi hoi,

Ik ben Joyce en ben sinds kort begonnen met het maken van taarten. In eerste instantie heb ik "gewone" taarten gemaakt, maar ik wilde meer....veel meer! Dus....het net opgegaan en veel demo's gekeken en spullen gekocht! Onlangs mijn eerste taart gemaakt met roosjes en een strik...althans wat er voor door moest gaan. Desalniettemin waren mijn collega's zwaar onder de indruk en hebben van de taart genoten. Ik had een aardbeienmoussevulling en een bosbessenbotercremevulling gemaakt. Recepten van deze site afgehaald. Ik moet zeggen...het was lekker. Kreeg al meteen de vraag of ik op bestelling een taart wilde maken. Heb wel een foto gemaakt maar weet (nog) niet hoe ik die plaatsen moet.

Wel...genoeg mijn eigen ego opgekrikt.... :o Ik ben onder de indruk van deze site en van de vele mooie taarten die iedereen maakt! Ik ben er van overtuigd dat ik nog veel van jullie kan leren en heb er zin in!!!

groetjes Joyce....

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

2

Re: Even voorstellen....

Welkom en heel veel (bak)plezier!

3 Laatst bewerkt door gejo (12-12-2011 20:05)

Goedemorgen allemaal!

Ik heb mij vannacht geregistreerd en voorgesteld...nou ja, voorgesteld... :o  Het zal het late tijdstip geweest zijn denk ik  :s .

Ik ben dus Joyce, 44 jaar.  Getrouwd en (helaas) geen kinderen. Ben besmet met het bakvirus en nu ook het decoreren. Is onlangs begonnen als een vorm van therapie enne het is zooo leuk!!!!
Ondanks dat het heel veel tijd en soms ergenis kost, vind ik het ook zo rustgevend!! Naast mijn werk in de zorg, geeft dit mij een goede balans. Mijn man is er minder happy mee.... het huishouden heeft er een beetje onder te lijden  :lol: . Hij is b.v. nu aan het stofzuigen!! ;)
Handig toch???

Zoals gezegd zal ik veel van jullie kunnen leren en heb er erg veel zin in!!!

Tot snel!!!

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

4 Laatst bewerkt door Hertje (11-12-2011 21:32)

Ik zal je even melden, er zijn 2 voorsteltopics van je (er staan reacties in het andere).

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Joyce, welkom op dit superforum en heel veel (bak)plezier hier!

6

Welkom en heel veel plezier met het bakken en decoreren van taarten.

7

Dank je Hertje!

Ik was niet bijster helder....ik had natuurlijk een aanvulling bij mijn eerste berichtje kunnen doen!!! :grr:  :grr:

groetjes!

8

En samengevoegd........... :Y

9 Laatst bewerkt door Hertje (11-12-2011 21:45)

gejo schreef:

Dank je Hertje!groetjes!

Graag gedaan, is helemaal goed zo dankzij Karin. :Y

10

Joepie! Mijn foutje is hersteld.
Mijn dank is groot..... ;)  :D

groetjes....

11 Laatst bewerkt door figarodt (12-12-2011 01:07)

gejo schreef:

Goedemorgen allemaal!

Ik heb mij vannacht geregistreerd en voorgesteld...nou ja, voorgesteld... :o  Het zal het late tijdstip geweest zijn denk ik  :s .
Ik ben dus Joyce, 44 jaar getrouwd en (helaas) geen kinderen. Ben besmet met het bakvirus en nu ook het decoreren. Is onlangs begonnen als een vorm van therapie enne het is zooo leuk!!!!
Ondanks dat het heel veel tijd en soms ergenis kost, vind ik het ook zo rustgevend!! Naast mijn werk in de zorg, geeft dit mij een goede balans. Mijn man is er minder happy mee.... het huishouden heeft er een beetje onder te lijdenhttp://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1061.gif  :lol: . Hij is b.v. nu aan het stofzuigen!! ;)
Handig toch???

Zoals gezegd zal ik veel van jullie kunnen leren en heb er erg veel zin in!!!

Tot snel!!!

Welkom hier en veel bakplezier.
Een ding snap ik niet. Ben je nou 44 jaar oud of 44 jaar getrouwd?
Ik dacht, nou is er eindelijk iemand die langer dan ik getrouwd is. Ik ben nl 43 jaar getrouwd. Ik ben benieuwd hoe het zit.

12

Oeps, figarodt ik moet je teleurstellen. Ik ben 44 jaar oud! Toch nog niet helemaal helder ten tijde van mijn berichtje!! ;)  :grr: