1

Onderwerp: Vraag over cakepops met de cakepopmaker

Met veel intresse zit ik de berichten te lezen en de mooie resultaten te bekijken van de mensen die de cakepopmaker hebben.

Ik zou ook wel zo'n apparaat willen. Nou vroeg ik me alleen af of het met de cakepopmaker niet iets heel anders wordt. In mijn cakepopreceptenboekje staat dat je cakepops maakt met een cobinatie van cake en een soort boetercreme.

Hoe maak je cakepops in de cakepopmaker? Wordt het dan hetzelfde?

2

Re: Vraag over cakepops met de cakepopmaker

nee...in de cakepop maker kun je ze gewoon van cake maken. Een stuk lekkerder dan de combinatie botercrème met cake. Persoonlijk vind ik dat namelijk maar een kleffe hap  :)

3

djehr schreef:

nee...in de cakepop maker kun je ze gewoon van cake maken. Een stuk lekkerder dan de combinatie botercrème met cake. Persoonlijk vind ik dat namelijk maar een kleffe hap  :)

Yep veel lekkerder met de cakepopmaker zijn de cakepop echt veel lekkerder :D

walking on buttercreamclouds .....

4

Ik krijg niet eens de kans om ze te versieren. :Y
Gisteren gebakken en ze werden onder mijn handen vandaan gegeten.  :D
Gewoon cupcakemix gebruikt.

5

Bedankt voor de reacties!

Klinkt goed. Zit er ook nog verschil tussen de cakepopmix en cupcakemix? En als ik het zelf wil maken zonder mix, wat is dat het recept?

6

Ik zou gewoon een cupcakemix gebruiken. En als je dat niet hebt gewoon cakemix...

Heb gehoord dat het recept dat er bij het apparaat zit niet echt een succes is.

7

Het recept wat erbij zit is idd echt een ramp had het daar 2 keer mee geprobeerd en dat was echt helemaal niks ze werden toen ook niet rond en heb het daarna met cupcakemix en met cakemix geprobeerd en die werden perfect en ook veel lekkerder

walking on buttercreamclouds .....