Re: Yeah!!! Zo wil elke 10-jarige jongen zijn middag toch wel doorbrengen?
super leuk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yeah!!! Zo wil elke 10-jarige jongen zijn middag toch wel doorbrengen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super leuk
Mooie taart! Mooi geboetseerd en leuk thema. Schattige oorwarmers heeft die pinguin. 
Wat een plaatje van een taartje! De details zijn echt super en de combinatie van kleuren is prachtig! Hier zal hij vast ontzettend blij mee zijn geweest!! 
Echt super gedaan, mooie kleuren en heel netjes afgewerkt e.d.
Hij was er vast heel erg blij mee 
Zo'n taart wil iedereen wel krijgen
Super

dat het maar hard mag gaan vriezen dan kan hij gaan schaatsen! wat een strakke mooi geboetseerde taart en hele goede kleuren
Wat een schatje, zowel jongetje als de pinguin. Groetjes aan je zus, las dat ze in nederland is, weliswaar om trieste omstandigheden, maar toch wel fijn dat ze er is, denk ik 
leuk bedacht wat gaaf en strak weer gemaakt
groetjes Carla
strakke taart en heel leuk kleurgebruik, zal dat jongetje heel erg blij mee geweest zijn!
Fantastisch! Supervrolijk en leuk tafereel 
heel mooi 
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Geweldig en prachtig geboetseerd! En dan ook nog op wit, hoe houd je dat zo mooi? Tips hiervoor zijn welkom.
Daar doe ik eigenlijk niet veel speciaals voor. Maar misschien dat jij marsepein gebruikt ipv fondant? Dat is veel moeilijker netjes te houden omdat het zo vettig is en dus blijven alle stofjes en pluisjes die voorbij vliegen eraan vastplakken. Bij fondant veeg je eventuele pluisjes er zo met een penseeltje weer af omdat het veel droger is.
En verder natuurlijk schone materialen, schone ondergrond, geen pluizige kleding, handschoenen en dat soort dingen.
Meer kan ik niet bedenken... 
Supermooi, leuk en lief!! Alleen wel zielig voor die pinguin hoor

Ik vind hem geweldig, wat een leuke kleuren zeg en zo mooi gemaakt. Knap hoor.
Echt heel leuk!!!
heel leuk!!!!!!!!!!!!!! 
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Tiny1234nl schreef:Geweldig en prachtig geboetseerd! En dan ook nog op wit, hoe houd je dat zo mooi? Tips hiervoor zijn welkom.
Daar doe ik eigenlijk niet veel speciaals voor. Maar misschien dat jij marsepein gebruikt ipv fondant? Dat is veel moeilijker netjes te houden omdat het zo vettig is en dus blijven alle stofjes en pluisjes die voorbij vliegen eraan vastplakken. Bij fondant veeg je eventuele pluisjes er zo met een penseeltje weer af omdat het veel droger is.
En verder natuurlijk schone materialen, schone ondergrond, geen pluizige kleding, handschoenen en dat soort dingen.
Meer kan ik niet bedenken...
Dank voor je antwoord, ik gebruik inderdaad marsepein. Ik kan dus beter voor het wit fondant gebruiken. Want ik werk zo schoon mogelijk,met handschoenen aan tot de marsepein op de taart ligt, alleen voor de afwerking doe ik ze uit. Dat werkt prettiger. Maar dan was ik mijn handen zo vaak dat ik er bij wijze van spreken schrale handen van krijg. We hebben ook geen huisdieren of kleine kinderen meer die stof veroorzaken. En toch zitten er van die minuscule klein stofjes op die je er bijna niet af kan halen.
Voortaan voor wit dus fondant gebruiken.
Bedankt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yeah!!! Zo wil elke 10-jarige jongen zijn middag toch wel doorbrengen?