Onderwerp: cupcake kerstbal
Het kostte enige moeite om, toen het na vijf uur donker geworden was, een foto te maken van de kerstbal dus ik hoop dat het resultaat een beetje te zien is. Gestempeld met de kerststempels van de Action.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcake kerstbal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het kostte enige moeite om, toen het na vijf uur donker geworden was, een foto te maken van de kerstbal dus ik hoop dat het resultaat een beetje te zien is. Gestempeld met de kerststempels van de Action.
Wat een ontzettend leuk en origineel idee!!
Mooi uitgevoerd 
wat leuk! 
leuk zeg!
veel te leuk om in de boom te hangen 
Heel erg leuk! Die ga ik onthouden! Ook de foto vind ik erg mooi!
Ziet er mooi uit!
Ik ga denk ik volgende week aan de slag met jullie kleurtjes. Heb ze nu net in huis. Ben benieuwd..
Heb je het wit met royal icing gemaakt? Of zijn het gewoon witte sliertjes fondant? En welke kleur is het rood van de stempel?
Waar heb je die kerstbal vandaan als ik vragen mag?
Vind het nl een erg leuk idee.
Echt super leuk!
En inderdaad, hoe kom je aan die kerstbal, zelf gemaakt of ...?
Ziet er mooi uit!
Ik ga denk ik volgende week aan de slag met jullie kleurtjes. Heb ze nu net in huis. Ben benieuwd..
Heb je het wit met royal icing gemaakt? Of zijn het gewoon witte sliertjes fondant? En welke kleur is het rood van de stempel?
Leuk dat je de kleurtjes uit gaat proberen. De sliertjes wit op de blaadjes heb ik gespoten met royal icing. Het rood van de stempel is gemaakt met het paarse wortel extract. Daar heb ik ook de marsepein mee gekleurd. De bal heb ik gekocht bij een hobbywinkel die ze in verschillende maten verkocht.
Bedankt voor jullie leuke reacties
Wat een ontzettend leuk idee.
super leuk idee en mooi geworden
Kei leuk en origineel!

Vind je het heel erg als je idee inspik? Wat een geweldig idee!!!!
Welke maat kerstbal heb jij gekozen?
Heel leuk en mooi gedaan
Vind je het heel erg als je idee inspik? Wat een geweldig idee!!!!
Welke maat kerstbal heb jij gekozen?
Nee hoor, leuk als hier op het forum meer CC kerstballen verschijnen. Heb net de binnenkant even opgemeten. De doorsnede van de bal is 8cm.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcake kerstbal