Onderwerp: even voorstellen als je nieuw binnenkomt
Hallo iedereen,
mijn naam is Rianne en ben 29 jaar oud, nog ff. Ben 19 januari jarig, en dan hoor ik ook bij de dertigersclub.....
Ik heb 2 kindjes een zoontje van 2 jaar en 11 maanden en een dochter van 7 maanden. En een hele lieve man....
Sinds een week of 4 ineens gegrepen door het bakvirus. Voor de Sinterklaas heb ik zo zonder dat ik me had ingelezen een cake gemaakt bekleed met marsepein en daar bovenop 3 geboetseerde zwarte pieten met alle drie een kadootje voor zich. Maar goed al doende leert men zo ik ook. Marsepein blijkt dus toch niet heel goed met water samen te gaan, dat had ik wel gedaan in de botercreme mix, volgens gebruiksaanwijzing op verpakking, en een beetje dunne bekleding, dus smolt aardig.....
Gelukkig had de lieve Sint mijn email nog gelezen met aanvullingen op mijn verlangijstje en had ik wat voor mijn nieuwe hobby gekregen. Van de week zelf nog wat uitstekers gekocht en een bakblik.
NU voor de kerst druk met ideeen opdoen, wil voor de ene dag cupecakes versieren en voor de andere dag een taart....waarschijnlijk of misschien worden het ook wel 2 taarten. Hihi.
En voor mijn zoontjes verjaardag staat er een Thomas de trein op de agenda, dus hoop dat het allemaal een beetje lukt en dat het ook meewerkt hahaha
Ben vast vaak te vinden op het forum....net zoals de afgelopen weken, bijna elke dag, dus nu maar ff geregisteerd.
Groetjes