1

Onderwerp: Mega Maud

Voor de dochter van de juf van mijn dochters  :lol: snap je hem nog?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OEFLSVRV.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: Mega Maud

Wat een leukerd  :thumb:

Die is leuk zeg. Mooi strak en je boetseersel is super!

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

4

Wat een ontzettende leuke stapel :Y

5

Prachtig!!!!
Helemaal perfect.

6

Super weer!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

super!!!!

8 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (23-11-2011 09:50)

Hoi Rianne,

weer een mooie taart!! Je Mega Maud is super geboetseerd :thumb:

Prachtig, wat een mooie strakke taart, mooie kleuren en super geboetseerd!

10

Super!

Ik snap hem helemaal :Y  weer een prachtige mooie en strakke taart, Mega goed geboetseerd :thumb: .
Alleen voor mij niet herkenbaar als een Taartdoos taart  :s  buiten dan dat de taart weer perfect gemaakt is.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

12

Erg mooi!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

13

Sweet Carolyn schreef:

Ik snap hem helemaal :Y  weer een prachtige mooie en strakke taart, Mega goed geboetseerd :thumb: .
Alleen voor mij niet herkenbaar als een Taartdoos taart  :s  buiten dan dat de taart weer perfect gemaakt is.

Hihi, wat leuk dat je dat zegt, ik vond hem ook niet ala mezelf, zullen we maar zeggen, maar ik vond niet echt dat ik rood met witte stippen, of leuke streepjes kon combineren met Mega mindy :s  :lol:  :lol:  Wel geprobeerd, natuurlijk, maar het werd niet echt een geheel  ;)

Groetjes, Rianne

14

Prachtig!

15

Ik ken Mega Mindy alleen van de taarten hier op het forum...
Maar ik wil toch even zeggen dat ik vind dat JIJ haar heel mooi hebt geboetseerd!

Verder is je taart ook heel mooi en netjes, maar ik vind die kleurencombi die bij dit figuurtje hoort dus helemaal niks. Maar ik denk dat het ook niet helemaal jouw 'ding' is, toch?

(BTW dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het woord 'ding' op deze manier gebruik. Helemaal niet mijn ding, maar kon niks beters bedenken... Dus toch maar zo ;) :lol:  )

16

Lori schreef:

Ik ken Mega Mindy alleen van de taarten hier op het forum...
Maar ik wil toch even zeggen dat ik vind dat JIJ haar heel mooi hebt geboetseerd!

Verder is je taart ook heel mooi en netjes, maar ik vind die kleurencombi die bij dit figuurtje hoort dus helemaal niks. Maar ik denk dat het ook niet helemaal jouw 'ding' is, toch?

(BTW dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het woord 'ding' op deze manier gebruik. Helemaal niet mijn ding, maar kon niks beters bedenken... Dus toch maar zo ;) :lol:  )

Haha, wat leuk, je bent op ouwe taarten aan het reageren  :lol:  :lol: Lief van je! Tja, je hebt gelijk hoor, niet mijn ding, maar toch wel leuk om te doen. Voor dit forum is er natuurlijk geen eer meer te behalen aan MM (Megamuts!) maar dit meiske was hier wel heeeeeel blij mee!

Groetjes, Rianne

17

helemaal leuk!!! :Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

18

o wat een leuke mindy taart!!! Ik vind je boetseersel erg geslaagd!!!