1

Onderwerp: ZusterVivi hier!

Hoi iedereen,

Stiekem gluur ik al een tijdje mee op dit forum. Nu dus ook maar even netjes voorstellen!
Wat begon als een grapje is in vrij korte tijd aardig uit de hand gaan lopen (zoals bij de meesten waarschijnlijk).
Voor een feestje van mijn broer heb ik toen een auto (Citroen DS) gemaakt en 50 stuks koekjes in diezelfde vorm. Ik had de smaak te pakken en mensen wisten mij al snel te vinden! Erg leuk :)
Naast het bakken en creeeren ben ik werkzaam als psychiatrisch verpleegkundige op een gesloten acute opname afdeling.

Groetjes Vivian

2

Re: ZusterVivi hier!

geregistreerd op 12-10...1e bericht op 10-12.... :)

welkom Vivian en laat je die DS gauw eens zien? ben helemaal niet benieuwd :nooo .... O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ik zal eens even kijken, dan moet ik de foto's eerst uploaden via photobucket ofzo toch?!
Krijg toevallig net een nieuwe opdracht binnen: een piano voor 100(!) man (voor een Abraham). Pffff.... eens even goed over na gaan denken hoe ik dat ga maken, wel erg veel zin in :)

4

oeh, da's pas een opdracht :s  ;) !

:think: misschien is cake een optie? daar heb je in verhouding minder van nodig pp en dat kun je beter in vorm snijden :Y

Oh ja, foto's moeten ergens openbaar op het www staan; ik weet niet wat photobucket is :o , maar je moet iig de link van je foto (die eindigt op .jpg) hierheen kopieren. Boven de smilies staat een landschapicoontje, daarop klikken en tussen de img-dingen die je dan krijgt je fotolink plakken, dan zien we je foto direct :Y

5

Ok dan, mijn allereerste baksels!
De Taart:
http://i1035.photobucket.com/albums/a431/vivianvm/DSuperTaart3.jpg

En de Koekjes:
http://i1035.photobucket.com/albums/a431/vivianvm/DSkoekjes.jpg

Mijn broer durfde de plaat onder de auto niet helemaal weg te halen ;)
Als ik er nu naar kijk vind ik het echt helemaal niet mooi maar voor de allereerste keer valt ie best mee. En een hoop van geleerd!

6

WOW, super die DS (en de koekjes ook) :thumb:

Die DS moet je echt ook in de 3D parade zetten hoor :Y  en de koekjes in klein en fijn; hier vinden ze ze niet :nooo

leukkk zeg! en natuurlijk welkom!