1

Onderwerp: logotaart

Ik moet volgende week 3 taarten maken voor een bedrijf met daarop hun logo, het logo van het bedrijf dat het cadeau geeft en de ander ?

Hoe maak je nou iets aparts daarvan  :think: ?? Of moet ik dat gewoon niet willen en het heel basis houden?? Het is voor volwassen kerels in de staalbouw dus dat geinige robotje met schroot uit de mjam gaat het ook niet worden...

Hellup!

2

Re: logotaart

Misschien wat van staal boetseren, een hekwerk....wat stalen pijpen, een lasapparaat of kap ed. Suc6

3

ik zou het heel basic houden, het gaat om het logo als herkenbaarheid van het bedrijf. Teveel "frutsels" eromheen leidt de aandacht van het logo af. Natuurlijk vinden wij dat als taartendecoreurs vreselijk saai, maar de mannen denken daar meestal anders over. Ik zou het dus bij het logo houden. Lekker simpel...

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Sukses!

groeten

Lianne

4

Dank jullie voor jullie reactie. Zal nog even vragen of een beetje creativiteit op prijs gesteld word  ;) .
Vind het anders zo saai, maar ja... Een bedrijf met allemaal kerels denkt er vast anders over.

5

:think: stalen hekwerk rond de zijkant?

zou er idd niet veel meer bij doen, het gaat de heren ook erg om de smaak denk ik ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Ik zit met hetzelfde. Mijn vader wil een taart om op zijn werk uit te delen, een taart met het logo van zijn werk. En het is niet eens echt een flitsend logo. Een gele achergrond met zwarte letters en een klein beetje rood.... Het logo is zo rustig dat ik er ook niks bij kan doen want dat past er niet bij....Ach ja, dan maar zorgen dat de taart zo strak mogelijk is en het logo ook, dat is ook mooi.

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl

7

Hier ook een hexagon in 2 kleuren  :s:s Ik heb even het poppetje uit de mjam geoppererd om ernaast te doen en dat was niet okee ( wat een verrassing  :D ). Ma :D r de 2e taart mag ik wel vol doen met onderdelen die ze voor hun maken! Dus daar kan ik ook mee varieren bij de eerste  :cool:

8

Alleen het logo is oke. Naar mijn idee zijn deze best wel sjiek geworden. Maar ja, het is net wat men wenst. Ik zou niet te moeilijk doen,hoor. Je wilt er niet bij zijn als die "bouwvakkers"je taart aansnijden, daar heb jij dan zoveel tijd in gestoken en in 5 minuten is alles verorberd. Herkenbaar logo is vaak al voldoende!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-46N7NNIT-D.jpg

Gaat het niet zoals het moet,
dan moet het zoals het gaat!