1

Onderwerp: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

Voor de 6e verjaardag van mijn vriendin haar kleindochter.
Vond het niet eenvoudig de Barbie was te hoog dus moest de taart iets hoger worden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CBLXUH6U.jpg

Gevuld met aardbeiengelei en merenque botercreme.

Groetjes Willy

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

wat een mooi relief! welke is dat?

voor te hoge barbies: gewoon de benen eraf slopen en er los bij geven ;)

I never met a calorie I didn't like....

3

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

wow, ze staat klaar om naar het bal te gaan en haar prins te ontmoeten  ;) , heel mooi  :thumb:

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
http://www.linascakeshop.nl

4

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

Prachtig gemaakt :Y  Verhouding taart/barbie precies goedhet is een echte prinses geworden,op weg naar een bal.

5

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

taartenprinsesje schreef:

wat een mooi relief! welke is dat?

voor te hoge barbies: gewoon de benen eraf slopen en er los bij geven ;)

Dit is één van de Floral Texture sheets van AC autumn carpenter uit amerika.

Groetjes Willy

6

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

Wow dit is gewoon schitterend echt geweldig mooi

7

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

:thumb: chique dame hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

Wauw !!

Heel mooi!! Dat relief maakt het heel chic. :Y

Staat ook bij mij op mn verlanglijstje.

9 Laatst bewerkt door anja66 (11-12-2011 09:36)

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

Prachtig, met die parelmoeren glans. Echt koninklijk. Mag ik vragen hoe je die rok hebt gemaakt. Is dat een hele rok, dus gewoon helemaal bekleed, of heb je alleen de voorkant bekleed, en daarna de 2e laag eroverheen. Mij lijkt dat de wanneer je 2 lagen doet, je zo'n grote hap fondant krijgt, maar wanneer je alleen de voorkant doet, zakt de rok dan niet naar beneden? Ik hoop zelf ook nog eens zo'n taart te mogen maken, maar helaas, heb een mannenhuishouding, en bak vooralsnog alleen voor eigen gebruik,dus voorlopig nog niet

10

Re: Mocht eindelijk een Barbietaart maken!

anja66 schreef:

Prachtig, met die parelmoeren glans. Echt koninklijk. Mag ik vragen hoe je die rok hebt gemaakt. Is dat een hele rok, dus gewoon helemaal bekleed, of heb je alleen de voorkant bekleed, en daarna de 2e laag eroverheen. Mij lijkt dat de wanneer je 2 lagen doet, je zo'n grote hap fondant krijgt, maar wanneer je alleen de voorkant doet, zakt de rok dan niet naar beneden? Ik hoop zelf ook nog eens zo'n taart te mogen maken, maar helaas, heb een mannenhuishouding, en bak vooralsnog alleen voor eigen gebruik,dus voorlopig nog niet

ik heb aan de voorkant een stuk rolfondant gebruikt en later de rest bekleed met marsepein. dus geen twee lagen dat wordt te veel en nu kunnen de gasten die niet van marsepein houden een stukje taart krijgen met fondant.

Groetjes Willy