1

Onderwerp: Een meisje die 7 jaar wordt morgen!

Deze taart wilde ze graag en met een vleugje zwart erin!
Hij is helemaal gelukt en ik vond hem lekker strak.
Ik heb de witte fondant in een doos in blauw plastic maar ik vind hem erg droog ik krijg hem bijna niet lekker dun uitgerold en hij gaat dus op de rand scheuren. Deze heeft mijn man gekneed en nu ging hij iets beter maar ik ga weer over op Bakels.
Hij is gevuld met aardbeijam en slagroom met aardbeipatidess de onderste en de 2e met aarbeijam en aardbeienkwarktaart.
http://94.100.118.232/1447600001-1447650000/1447627701-1447627800/1447627767_6_lAHf.jpeg

http://94.100.120.198/1447600001-1447650000/1447627801-1447627900/1447627804_6_filq.jpeg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes P@trici@

2

Re: Een meisje die 7 jaar wordt morgen!

ik vind m erg leuk!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

3

Wow wat is ie gaaf!!!!! Mooie kleuren combinatie en zo strak :thumb:

Heel erg mooi en inderdaad, hij is zeer strak gelukt  :)

Ik moet volgende week ook eentje maken voor een verjaardag en ook met een kroon (in het roos) Maar heb jij de kroon laten uitharden? Of gaat het gemakkelijk op het moment zelf? Want uitharden heb ik nog niet gedaan, dan moet je de kroon zeker rond iets recht laten houden?

Liefs, Jessica

Ik maak er meestal 2 en 1 week van tevoren.
Je moet een glas pakken die recht naar boven loopt of een vaasje. Dan neem je fondant waar je tylose door heen mengt.
Dan rol je hem uit niet te dun maar ook niet te dik(op gevoel) en zo lang dat hij om je glas past. Het glas moet je wel even bakpapier omheen doen. Dan gebruik ik van Stradter een klein vierkante uitsteker de grootste uit het doosje en die ga je vanuit het midden eruit steken. Dan de kroon om het glas doen en de uiteinden aan elkaar vast plakken. De uiteinden van de kroon direct ombuigen en zo laten drogen. Ik doe er altijd 2 tegelijk als er dan iets niet helemaal goed gaat heb je er altijd nog 1. Dan de bolletjes draaien ( ook met tylose) en als ze al een beetje harder zijn een gaatje erin maken daar wat lijm indoen en erop zetten. Klaar!
Succes!

Groetjes P@trici@

Heel erg leuk! :thumb:  Mooi strak! :Y

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

Dank je wel! Dan ga ik dit in het weekend al uitproberen. X

8

oh deze vind ik ook erg mooi

9

supergaaf . ;)

groetjes Tineke.

10

Vind hem erg goed gelukt!!!

Dank jullie wel ze vonden hem ook lekker en helemaal mooi dus missie weer geslaagd!

Groetjes P@trici@

12

Een mooie strakke taart!

13

echt een leuke meisjes taart
mooi strak  ,mooie kleuren :thumb:

groetjes  Jose'