1

Onderwerp: Sweet Table voor in februari maken, hoe pak ik dit aan?

Hoi!

Ik moet voor het eerst een Sweet Table in elkaar zetten.
Er moet in ieder geval op staan:

- Een stapeltaart voor +/- 50 personen met het logo van het bedrijf.
- Een piratenboot taart dummy
- Een Barbie taart dummy
- Blanda dummy van 12 cm doorsnee (kinder workshop taartje)
- Blanda dummy van 20 cm doorsnee (volwassen workshop taartje)

De tafel moet gericht zijn op volwassen die in de kinderopvang werken. Ze zijn daar om ideeën op te doen om met de kinderen te doen.

Ik heb nog nooit zo'n tafel gemaakt.. Hoe pak ik dit het beste aan? En heeft er iemand ideeën om zo'n tafel aan te kleden? Welk thema of stijl moet ik pakken?

En... woont er iemand hier in de buurt die verstand heeft van Sweet Tables en mij wil komen helpen?

..*Heerlijk aan het bakken*..

Re: Sweet Table voor in februari maken, hoe pak ik dit aan?

Hoi,

Je zou vast ideeën op kunnen doen door op de site van dit bedrijf te kijken, hierdoor krijg je al een goede indruk welke richting je op moet denken. Weet je ook om welke leeftijd het van de kinderen gaat? Als het bijvoorbeeld om kleine kinderen gaat, zou je iets van Dora of Nijntje kunnen nemen, dat slaat altijd aan.
De kapsels voor de stapeltaart kun je ruim van te voren al bakken en invriezen. De dummies kun je van te voren maken, in ieder geval de basis kun je al maken. Wat de decoraties betreft, kun je ook van te voren maken en bewaren in een goed afgesloten doos (zodat ze mooi schoon blijven). Omdat het om februari gaat zou je het ook in carnavalstijl kunnen doen of in thema voorjaar. Google eens op sweet table en kies voor afbeeldingen. Dan kun je ook goede ideeën opdoen. Ballonnen maken het geheel altijd feestelijk af.

3

De leeftijd van de kinderen verschilt van 4 tot 12 jaar. Dus erg lastig om voor beide leeftijden iets te doen.

De dummies was ik inderdaad van plan eerder te maken. Alleen ik wist niet dat je decoratie er minder mooi uit zou kunnen gaan zien als ze al ruim van tevoren klaar waren?

Oh wat een leuke ideeën! Voorjaar en Carnaval zijn allebei erg leuk :D Ik zal het ze voorleggen. Ik weet zelf namelijk nooit wanneer al die feestdagen zijn en wanneer de jaargetijden beginnen.. (Nooit in geïnteresseerd geweest, maar wel erg handig om te weten)

Ballonnen zijn ook een goed idee! Ballonnen opgeblazen met Helium, dan kunnen ze mooi boven de tafel bengelen..

Belletain schreef:

De leeftijd van de kinderen verschilt van 4 tot 12 jaar. Dus erg lastig om voor beide leeftijden iets te doen.

De dummies was ik inderdaad van plan eerder te maken. Alleen ik wist niet dat je decoratie er minder mooi uit zou kunnen gaan zien als ze al ruim van tevoren klaar waren?

Oh wat een leuke ideeën! Voorjaar en Carnaval zijn allebei erg leuk :D Ik zal het ze voorleggen. Ik weet zelf namelijk nooit wanneer al die feestdagen zijn en wanneer de jaargetijden beginnen.. (Nooit in geïnteresseerd geweest, maar wel erg handig om te weten)

Ballonnen zijn ook een goed idee! Ballonnen opgeblazen met Helium, dan kunnen ze mooi boven de tafel bengelen..

Hoi,
Ik bedoel met je dummies maken dat ze stoffig kunnen worden omdat ze langer staan, vandaar dat het beter is om de decoraties er pas later op te doen. Dan zien ze er mooi uit, tenminste dat is mijn ervaring.
Je moet echt even googlen op sweet table en dan voor afbeeldingen kiezen dan heb je keuze genoeg.

5

Ohh zo!!

Ik ben al gaan kijken op google.. Erg mooi tafels staan daar..
Alleen ik vind het zo moeilijk om een thema te kiezen..

Maar ik zou er vast wel uitkomen! Heb al 2 mensen bij elkaar getrommeld die willen komen helpen :D

Meer ideeën zijn in ieder geval welkom!