Re: strak, trots, uitgeput! happy bday to me!
Hipperdepip deze is leuk! Inderdaad super strak en wat een leuke kleurtjes! Word ik helemaal vrolijk van! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » strak, trots, uitgeput! happy bday to me!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hipperdepip deze is leuk! Inderdaad super strak en wat een leuke kleurtjes! Word ik helemaal vrolijk van! 
Mooie taart 
En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Lekker fel, leuk gedaan joh!
Die collega's boffen idd maar
Mooi taartje hoor
Groetjes, Evelien
Bedankt voor al jullie reacties en felicitaties! Mijn collega's zijn erg blij met mijn hobby! Ze vonden em heerlijk! In dec ga ik het nog (klein) vieren. (plaatje ligt al klaar). Afgelopen weekend even lekker weggeweest vandaar nu pas mijn recatie.
Neem je zondag wel een stukje mee????? wil hem natuurlijk wel proeven :-)
Vergeet ik toch helemaal te zeggen dat ik hem zo mooi vind. Gelukkig had ik dat wel al op je blog gedaan 
Super leuk! Wat maken jullie toch allemaal mooie taarten, zucht...
gewoon lekker weggaan hoor en geen verontschuldiging nodig
Super zoals je m strak gekregen hebt! Een echte gezellige verjaardagstaart 
Wow, heel mooi geworden. De kleuren zijn erg mooi bij elkaar en goed verdeeld! Gefeliciteerd nog!
bo schreef:Bedankt voor al jullie reacties en felicitaties! Mijn collega's zijn erg blij met mijn hobby! Ze vonden em heerlijk! In dec ga ik het nog (klein) vieren. (plaatje ligt al klaar). Afgelopen weekend even lekker weggeweest vandaar nu pas mijn recatie.
Haha, ik denk dat ik wel overhoud dan neem ik een stukje mee! Wist niet dat jij ook forumt!
Waaaaaaaaaauw wat een prachtige taart zeg! *drukt op 'opslaan'*
Waaaaaaaaaauw wat een prachtige taart zeg! *drukt op 'opslaan'*
Wat leuk dat je em "opslaanwaardig" vind! 
wat een schattig taartje en mooi gemaakt
grt Carla
Maudyt schreef:bo schreef:Bedankt voor al jullie reacties en felicitaties! Mijn collega's zijn erg blij met mijn hobby! Ze vonden em heerlijk! In dec ga ik het nog (klein) vieren. (plaatje ligt al klaar). Afgelopen weekend even lekker weggeweest vandaar nu pas mijn recatie.
Haha, ik denk dat ik wel overhoud dan neem ik een stukje mee! Wist niet dat jij ook forumt!
Sinds paar dagen. moet jou en Marjon wel bij kunnen houden he 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » strak, trots, uitgeput! happy bday to me!