51

Re: Ook ik mocht hem dan eindelijk eens uittesten ...

ik zit ook echt te wachten op de mijne
bestelt by het taartwinkeltje.nl al heb ik er 0,0 evaring mee
dus ben benieuwd

ik zou alleen niet weten welke mix en hoe je dat zo roze of chocolade krijgt  :think:

52

En waar koop je de baby candymelts? Ik zie alleen de wilton candymelts....

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

53

wenko schreef:

En waar koop je de baby candymelts? Ik zie alleen de wilton candymelts....

deze ken ik idd ook nog niet dacht precies hetzelfde waar koop je die?

54

Alleen Taartwinkeltje heeft die denk ik. Zij verkoopt ook de maker.

Als iemand nog verkooppunten weet...? shoot :)

55

Even snel uitgeprobeerd en met de riemen moeten roeien die ik in huis had.
Pure chocolade reep maar ja...geen slagroom...dus met wat zonnebloemolie...het ging maar niet super.
Wel een hele leuke bezigheid...maar tjonge ...het kost mij toch nog aardig wat moeite om alle spullen bij elkaar te krijgen met de krukken om  mijn armen. Normaal pak je alles zo makkelijk maar nu ben ik al moe voordat ik kan beginnen en is een avond zo voorbij.  :D

https://lh5.googleusercontent.com/-gbESH3XYhfI/TuCnA7NxChI/AAAAAAAAHbM/X9IdcAFGgzE/s720/IMG_4233.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-NyAB5yTbq64/TuCnMpsHHJI/AAAAAAAAHbQ/HMDI-ncarkY/s720/IMG_4234.JPG

56

Heleena ik vind ze super.Als jullie beslag maken voor cakepops en je gebruikt mix voor zeg maar fijne cake,moet je dan je houden aan de gebruiksaanwijzing die erop staat?Ik ben nieuw op dit gebied en wil het ook graag maken.

57

Ik denk het wel. Ik zou dat zeker doen...gewoon cakemeel wil ik ook nog een keer uitproberen.
Ik heb de mix voor cupcakes gebruikt en ook gewoon de gebruiksaanwijzing daarvan aangehouden.
Misschien dat de baktijd iets kan schelen maar dat is een kwestie van uitproberen.
Ik heb zoals hier al eerder geschreven na ongeveer 3 minuten gekeken en de balletjes met de bijgeleverde vork omgekeerd.
Ging heel goed en daarna nog ongeveer 2 minuten.

58

nonot schreef:

Heleena ik vind ze super.Als jullie beslag maken voor cakepops en je gebruikt mix voor zeg maar fijne cake,moet je dan je houden aan de gebruiksaanwijzing die erop staat?Ik ben nieuw op dit gebied en wil het ook graag maken.

ik heb het weekend cakepops gemaakt met mix voor boerencake. Dit had ik nog in huis en ik wilde hem gelijk uitproberen ;) Ging goed, gewoon het beslag gemaakt zoals op de verpakking vermeld staat en dan maar bakken ;)

Groetjes, Avy
`Herinner je gisteren, Droom van morgen, Maar leef vandaag`

Ik heb hem nu toch ook maar besteld want ze zijn toch wel erg leuk en met cake zullen ze vast heel veel lekkerder zijn dan met botercreme.
Ben benieuwd of het echt zo leuk wordt zoals hier beschreven staat want anders heb ik weer een apparaat in huis wat alleen maar in de kast staat.
Ik heb ook meteen de babymelts erbij gekocht.

60

ik hem vanmiddag ook gekocht (bij de kijkshop) en moest het natuurlijk meteen proberen ,moest even snel ,met gewone cakemeel.
3 min gebakken ,zagen er mooi rond uit ,even omgedraaid en nog 1 minuutje laten bakken ,maar werden plat aan 1 kant :( .iets langer geprobeerd geen resultaat ,bleef hetzelfde .
.
hebben jullie dat nou ook of ben ik weeer de enigste die zoiets heeft.
de smaak was overigens wel goed :Y
morgen nog maar eens een keer proberen met bisq.mix.
groetjes syl

61

Nee, dat had ik niet met de cupcakemix, Sylvana.
Anders gewoon de handleiding volgen en ze ongeveer 5/6 minuten bakken zonder om te draaien.
Er staat in de handleiding dat de onderkanten dan iets donkerder zijn maar dat maakt in principe toch niet uit want er gaat iets over heen...als ze maar niet verbranden.
Succes.

De reacties hier thuis zijn goed.
Gisteren had ik een deel nog door witte chocolade met kokos (een echt kant en klare reep zelfs met crispy) gesmolten maar dat werkte niet zo goed omdat na twee bolletjes de chocolade niet vloeibaar meer was.
Uiteindelijk het dikke spul door de andere pure chocolade die er nog stond geroerd en dit werkte weer goed en het leken wel Ferro Rochers...maar ja...alleen de vulling was anders. :D
Wel heel errug  ;)  lekker.

De baby candymelts worden ook verkocht bij taart en fantasy.

63

Yes,yes heb het gemaakt en super gelukt :D.Ik liep gisteren langs elctroworld,zag hem staan in de etalage geen moment getwijfeld en gekocht,heb het gemaakt met beslag voor boerencake.Maar nu heb geen babymelts in huis wel witte en melk,pure chocolade.Moet ik dat smelten met slagroom of gewoon aubainmarie??en dan eerst stokje erin en dan in de choco?Sorry voor de vele vragen maar ik zie creaties voorbij komen en vraag me af hoe doen ze dat?Weer een verslaving op komst :s

64

heel gaaf!

A balanced diet is cake in both hands

65

Ik heb het aan de kerstman gevraagd!!!!  duim duim duim! Ze zien er superleuk uit!!

66

Ik heb hem zojuist besteld, en babymelts erbij, leuk!!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

67

:thumb:

68

heerlijk apparaat , heb nu al meerdere keren gebruikt en met de babycakes candy melts gaat het perfect!

gevuld met creme!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NM6L4EPK-D.jpg

perfect.
ik wil niet meer zonder
zo heb je snel een leuke traktatie .
ik heb nu een lading in de vriezer , handig voor onverwacht bezoek,
dan heb je zo wat leuks en lekkers op tafel

groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

69 Laatst bewerkt door heleena (09-12-2011 22:03)

@Nonot; Ik denk dat chocolade smelten met wat slagroom beter gaat dan alleen chocolade...
Ik had nu dus chocola met wat zonnebloemolie gedaan maar dat was niet echt super om te verwerken.
Je zou het even moeten uitproberen..of die melts proberen waar de anderen over schrijven.
Het stokje inderdaad even in de gesmolten chocolade dopen en dan in het bolletje cake en dan pas het geheel door de chocolade of ander glazuur.

@Spidygirl: Jij schreef gevuld met crème.
Eh, hoe heb jij zo'n klein bolletje gevuld?

70

@ heleena

het vullen is heel simpel, maar het maakt je bal wel heel veel lekkerder!

eerst knip je een klein stukje bal in
spuitzak met dun lang spuitmondje
creme in spuiten .
stokje erin
dit in de vriezer zetten tot je het wil gebruiken.
het stokje moet even goed vast zitten in creme dus echt min. half uurtje in de vriezer
dan afmaken met chocolade

gr.claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

71 Laatst bewerkt door heleena (09-12-2011 22:16)

Bedankt, Claudia.
Ik dacht al zoiets maar nu weet ik het zeker.  ;)

Zou ik er ook een nootje in kunnen duwen :think:  dan hebben we bijna echte ferrero rochers.  :Y

72

dat klinkt wel erg lekker ,
als je gemalen nootjes door je creme doet , zou best eens lekker kunnen zijn

73

Zoveel positieve reacties gelezen dat ik hem ook heb gekocht. Ga hem morgen ff proberen. Heb nog candymelts in huis, maar kon daar niet echt iets mee worden, dus ff proberen te verdunnen met zonnebloemolie. Of misschien met Crisco. Heb er nu al zin aan!

74

..of wat roomboter.

Met zonnebloemolie bleef het weer erg zacht bij mij.

Roomboter wordt weer stevig bij het koud worden...dit is even een gedachte die nu bij mij opkomt...maar misschien zijn er wel veel betere tips.

75

Waar heb je de babycakes melts gekocht?? kan alleen een engelse site vinden...