Onderwerp: Mijn eerste koekjes
Voor het eerst wilde ik ook zelf koekjes maken.
Het viel best mee.

Bedankt voor het kijken.. en tips zijn altijd welkom..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst wilde ik ook zelf koekjes maken.
Het viel best mee.

Bedankt voor het kijken.. en tips zijn altijd welkom..
heel leuk, alleen de lichtroze (de derde) zou ikzelf opnieuw maken, je ziet links nog een "per ongeluk" afdruk zitten, wat krassen en de letters scheef, terwijl je die op koekje eronder wel mooi recht hebt zitten!
daarvan is de roosafdruk heel mooi erin!
het bruidspaar een leuk idee
heel leuk, alleen de lichtroze (de derde) zou ikzelf opnieuw maken, je ziet links nog een "per ongeluk" afdruk zitten, wat krassen en de letters scheef, terwijl je die op koekje eronder wel mooi recht hebt zitten!
daarvan is de roosafdruk heel mooi erin!het bruidspaar een leuk idee
Hoi bedankt voor je reactie.
Ja ik weet dat de licht rose er niet goed uitziet. ik had op een gegeven moment geen zin meer
de afdruk ging idd per ongelijk. letters zijn scheef, komt door de stempel die ik had gekocht. die zitten zelf zo scheef
vind ik best jammer idd.
leuk gemaakt zeg
welk koekjesrecept heb je gebruikt?
leuk gemaakt zeg
welk koekjesrecept heb je gebruikt?
Bedankt..
Het is een turks recept .. als u het wilt kan ik het u mailen.. is erg lekker ook 
gr.
mamski schreef:leuk gemaakt zeg
welk koekjesrecept heb je gebruikt?Bedankt..
Het is een turks recept .. als u het wilt kan ik het u mailen.. is erg lekker ook
gr.
graag het recept mailen, zou ik fijn vinden.Maar misschien wil je het recept ook wel hier delen, dan kan iedereen meegenieten.
Zo te zien lopen de koekjes niet erg uit maar behouden hun vorm.
alvast bedankt
ik heb je gemaild als het niet is aangekomen graag even melden.
gr.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste koekjes