Re: Bruidstaart voor mijn oma van 90 jaar
een prachtige taart.. staat er ergens een how-to van hoe de kussentjes gemaakt worden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn oma van 90 jaar
een prachtige taart.. staat er ergens een how-to van hoe de kussentjes gemaakt worden?
Wat een prachtige taart!
Ik weet hoe moeilijk het is om de decoraties aan de zijkanten mooi recht te krijgen en daarom gaat mijn petje voor jou diep af.....

Wat een prachtige taart!
Ik weet hoe moeilijk het is om de decoraties aan de zijkanten mooi recht te krijgen en daarom gaat mijn petje voor jou diep af.....

wat een mooie weer Iris
grt Carla
Wow ik vind hem prachtig!!!
Ik vermijd altijd rood op wit omdat ik het rood te hard vind maar deze kleur rood is prachtig
Heb je dat zelf gemengd of komt het kant en klaar uit een potje?
harstikke mooi hoor
als ik 90 word mag je voor mij ook bakkenhahahah moet ik nog wel 45 jaar wachten

Mooi gemaakt al die verschillende technieken 
ik vind hem heel erg mooi!
Whoh dames, wat een reacties allemaal. Bedankt, doet me goed om te horen!
@ Taartenmarie, ik heb de standaard zelf gekocht. Had een mooie korting gekregen. Was in totaal € 100 kwijt (dat is incl. de verzendkosten) en ik heb de 7-laagse standaard gekocht.
@ Framboosje, er is inderdaad een how to van. Je kunt die vinden als je zoekt op Katja-dag.
@ Taartenmarie, ik heb de standaard zelf gekocht. Had een mooie korting gekregen. Was in totaal € 100 kwijt (dat is incl. de verzendkosten) en ik heb de 7-laagse standaard gekocht.
Zo, een mooie korting... hoe krijg je dat voor elkaar
Het is een super standaard waarop zo'n mooie taart echt tot z'n recht komt.
Wow, wat een prachtige taart en de kussentjes-laag is zo gaaf!
Echt een topper!
Iris Zijlstra schreef:@ Taartenmarie, ik heb de standaard zelf gekocht. Had een mooie korting gekregen. Was in totaal € 100 kwijt (dat is incl. de verzendkosten) en ik heb de 7-laagse standaard gekocht.
Zo, een mooie korting... hoe krijg je dat voor elkaar
![]()
Het is een super standaard waarop zo'n mooie taart echt tot z'n recht komt.
Mocht er nog ooit iemand een groepsbesteling gaan doen op deze standaards...Dan bestel ik graag mee
Vind 'm echt super!
Wow werkelijk prachtig!!!
Prachtig!
Gefeliciteerd met je oma en de taart is prachtig geworden 
wauw!!!!

prachtig gewoon!
Dubbel
super mooi zeg
Wat mooi zeg! Zou inderdaad zo door kunnen voor bruidstaart. Prachtig, heel chique!
super mooie taart, mag ik vragen hoe je die 2e laag van boven zo heb gekregen nog niet eerder gezien namelijk.
super mooie taart, mag ik vragen hoe je die 2e laag van boven zo heb gekregen nog niet eerder gezien namelijk.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn oma van 90 jaar