Onderwerp: parade
Hoi dames
Hier weer even een inhaalslag van mijn taarten. Wat de vullingen zijn zou ik niet meer weten, maar hoop dat jullie ze leuk vinden om naar te kijken.
Groetjes Sjaan
sorry deze hoort eigenlijk bij de stapels

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » parade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi dames
Hier weer even een inhaalslag van mijn taarten. Wat de vullingen zijn zou ik niet meer weten, maar hoop dat jullie ze leuk vinden om naar te kijken.
Groetjes Sjaan
sorry deze hoort eigenlijk bij de stapels

ik vind ze allemaal wel mooi.
Mooie parade! 
super parade
heel erg mooi!!!!
mag ik vragen hoe je de bloemen hebt gemaakt van de bovenste babymeisjes taart?
en de roosjes van de lieve linda taart?
die linda taart vind ik erg prachtig trouwens! is die compleet gespoten met glans of lijkt dat zo en is het alleen de losse onderdelen met glans?
bedankt dames
Rorico: die roosjes van de babytaart zijn gemaakt volgens een how too van detaartentantes (even googelen), bij de how too's de onderste. Die roosjes van het lieve linda taartje zijn uit een malletje http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2806.html hier uit de webshop. Geen goedkope mal maar ik ben er nog altijd superblij mee
en ik heb de taart met glitters gedust.
Bedankt voor je complimenten en ik hoop dat je zo genoeg antwoord hebt gekregen, en anders lees ik het nog wel.
heel erg dankjewel!!
Mooie taarten! Ik vind vooral de kleuren van die Bumba taart erg mooi!
Heel mooie parade!
de taart met tiara vind ik erg mooi,is de tiara met icing gemaakt?
Hele mooie parade!
Mijn favoriet is het geboortetaartje voor het meisje, wat een prachtige kleurencombi. Ik heb 'm opgeslagen
Groetjes Angelique
allemaal bedankt voor de reacties enne wat een eer dat er een taartje van mij opgeslagen is
Essyt: ja het kroontje is van icing gemaakt, was mijn allereerste kroontje. Ik was er echt heel erg trots op en had 'm dan ook bewaard. Gaat mijn moeder 'm opzetten, en ja hoor, in 3 stukken 
Moooie parade! Super strak allemaal! Smeer je ze allemaal met botercreme af voor het bekleden of ganache?
dat is een heul mooie parade
mooie kleuren, mooi strak, mooie ontwerpen

Een hele mooie parade, vooral die met het kroontje! Jammer als hij in drie stukken breekt maar dat geeft weer reden om een nieuwe te maken!
Mooie parade!!!
Word helemaal blij van al die lieve reacties
gizEm : ik smeer altijd af met botercreme. heb het 1 keer met ganache geprobeerd, maar dat lukte me niet zo goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » parade