51

Re: Non stick board

smollebulle schreef:
TLVermeulen schreef:

Vandaag even bij de action wezen kijken en 1 zo'n matje gekocht, is het proberen altijd waard vind ik maar vond het toch maar niks :/  (toch bedankt voor de tip :D)  Morgen maar even kijken voor het echt non-stick board :P Denk dat het de groene wordt 30x25!  :)

Ik heb gebeld met suikeratelier en hopelijk heb ik er morgen in ieder geval al 1.

Bij taart en decoratie gewoon in de winkel (tenminste 2 weken geleden wel) was lekker dichtbij voor je ;)

Groet, Jolanda

52

Jol321 schreef:
smollebulle schreef:
TLVermeulen schreef:

Vandaag even bij de action wezen kijken en 1 zo'n matje gekocht, is het proberen altijd waard vind ik maar vond het toch maar niks :/  (toch bedankt voor de tip :D)  Morgen maar even kijken voor het echt non-stick board :P Denk dat het de groene wordt 30x25!  :)

Ik heb gebeld met suikeratelier en hopelijk heb ik er morgen in ieder geval al 1.

Bij taart en decoratie gewoon in de winkel (tenminste 2 weken geleden wel) was lekker dichtbij voor je ;)

Helaas vandaag ergens geweest waar ze hem niet hadden :( Dus dat wordt toch nog maar even wachten.. :(

53

Jol321 schreef:
sill schreef:

Ik heb de groene hard kunstof, en vind hem helemaal geweldig :Y

Ik ook  :Y

En ik ook de grote ik kan niet meer zonder.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

54

Ik heb hem ook, de grote. Ik kan ook écht niet meer zonder. Het is ook mijn beste investering geweest.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

55

Jol321 schreef:
smollebulle schreef:
TLVermeulen schreef:

:D

Dus met een non stick board heb je geen poedersuiker meer nodig?

Dus met een non stick board heb je geen poedersuiker meer nodig?

58

Precies! ( Vandaar dat de grote ook echt de moeite waard is, zodra je meer dan een enkel taartje maakt :Y)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

mmhhh das wel heel handig ja.. vind ik toch altijd irritant dat poedersuiker, gaat alles zo van plakken. Misschien toch maar meebestellen de volgende keer! :p

60

Inmiddels al heel wat verschillende dingen uitgeprobeerd!! Heb nu de Ikea snijmatten gekocht. 2 stuk voor €1,99. Ik heb ze in de kleuren groen en rood (andere hadden ze niet). De maat is 37 x 29 cm. Dit vind ik echte de beste goedkope oplossing tot nu toe!! Plakt echt helemaal niet! Had de groene hobby snijmat (die met die vakjes) ook gekocht maar daar bleef het nog wel is op plakken en de mat werd erg vet vond ik.

61

die kleine matjes zijn idd erg handig, vooral voor kleine stukjes, maar om uit te rollen voor het bekleden, dan zijn ze echt te klein en is het Non-StickBoard echt de beste oplossing!

Groetjes, Dorothea.

62 Laatst bewerkt door cobo (09-12-2011 15:45)

Ik heb ook een groot non-stick  board (50x60) (groen) en ik vind het een super ding, zou hem niet willen missen. en voor kleine frutsels gebruik ik die snijmatjes van Ikea.
Ik heb ook zo'n buroding maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

63

Dot schreef:

die kleine matjes zijn idd erg handig, vooral voor kleine stukjes, maar om uit te rollen voor het bekleden, dan zijn ze echt te klein en is het Non-StickBoard echt de beste oplossing!

Halleluja!

Helemaal mee eens, zou niet zonder mijn non stick board kunnen (of willen, trouwens ;)).