Onderwerp: Een aanzoek in een luchtballon
Niet verklappen: Een kennis van me gaat zijn vriendin ten huwelijk vragen tijdens een luchtballonvaart. Hij vroeg me of ik daar iets voor kon maken. Tuuurlijk wel!

Groetjes, Wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een aanzoek in een luchtballon
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet verklappen: Een kennis van me gaat zijn vriendin ten huwelijk vragen tijdens een luchtballonvaart. Hij vroeg me of ik daar iets voor kon maken. Tuuurlijk wel!

Wat mooi...... *zucht*..... romantiek ten top!
Mooie koekjes ook!

Wow, wat een mooi pakketje zo en idd super romantisch !
o wat een orgineel idee!! leuk!!!!
Meid, wat ziet dat er super leuk uit, nou daar kan alleen maar een volmondig JA op komen toch.... 
mooi gedaan hoor!
zal ze vast geen nee tegen zeggen 
Leuk! Nu maar hopen dat het weer een beetje mee wil werken en de vaart ook door kan gaan.
heel mooi gemaakt 
*zucht*zwijmel* wat ontzettend romantich!!
En je koeken ook zo leuk
Ah wat ontzettend romantische!! Prachtige koekjes gemaakt zeg! 
supermooi en *zucht* zooooooooo romantisch. Hoop wel dat ze het na de storm doen 
mooi!!!! 
Zwijmel wat romantisch! Echt prachtig..had ik zelf ook wel willen hebben hoor zo'n doordacht aanzoek, haha
Nou ja kan nog altijd voor de 2e keer overtrouwen ofzo, maar moet ie me dan wel romantisch vragen hahahaha
Supermooi gemaakt, droom ervan om dat ook ooit te kunnen...zucht!
Mooi!
Ik heb mijn man in een luchtballon ten huwelijk gevraagd.
Wat mooi! Helemaal romantisch en perfect voor de gelegenheid! 
oooh wat ontzettend leuk!! romantisch tijdens een ballonvaart! beter dan tijdens de bevalling 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een aanzoek in een luchtballon