1 Laatst bewerkt door heleena (08-12-2011 13:13)

Onderwerp: Krukkerig in elkaar gezet maar wel heel leuk om te doen.

Even snel uitgeprobeerd en met de riemen moeten roeien die ik in huis had.
Pure chocolade reep maar ja...geen slagroom...dus met wat zonnebloemolie...het ging maar niet super.
Wel een hele leuke bezigheid...maar tjonge ...het kost mij toch nog aardig wat moeite om alle spullen bij elkaar te krijgen met de krukken om  mijn armen en de voet omhoog. Normaal pak je alles zo makkelijk maar nu ben ik al moe voordat ik kan beginnen en is een avond zo voorbij.  :D

https://lh5.googleusercontent.com/-gbESH3XYhfI/TuCnA7NxChI/AAAAAAAAHbM/X9IdcAFGgzE/s720/IMG_4233.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-NyAB5yTbq64/TuCnMpsHHJI/AAAAAAAAHbQ/HMDI-ncarkY/s720/IMG_4234.JPG

Zelfs kneden van de marsepein was niet makkelijk omdat mijn handpalmen dus zeer doen van de krukken...maar ik heb wel van deze bezigheid genoten.

Re: Krukkerig in elkaar gezet maar wel heel leuk om te doen.

Ze zijn leuk geworden!  :thumb:

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

3

Aan het verschil in diameter tussen kale en versierde balletjes te zien een aardige hap chocola, maar wel leuk!

4

annehoog schreef:

Aan het verschil in diameter tussen kale en versierde balletjes te zien een aardige hap chocola, maar wel leuk!

...optisch bedrog! ....hoogte verschil??
Valt reuze mee, hoor.
Je stopt ze zo in je mond en daar hoef je niet eens een grote mond voor te hebben.  ;)

5

Niets ernstigs hoop ik?

Vind je pietjes wel schattig! :lol:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

6

Voetoperatie...hallux valgus...zelf er voor gekozen om straks weer beter te kunnen lopen. ;-)
Nu dus even afzien en krukken. ;)

Dank je.