Re: Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"
ook helemaal super!
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"
ook helemaal super!
Sofia schreef:Wow! Dat hebben je zus en jij goed gedaan!!
Is echt álles zelfgemaakt??
We hebben heel veel zelf gemaakt, maar niet alles hoor. De speculaasjes, stroopwafels, de ouderwetse pepernoten en de snoepjes natuurlijk, hebben we gekocht
Ja, ik dacht al. Het is echt zóveel!! Maar het resultaat is echt schitterend!! 
Ziet er echt heerlijk uit! 
zo wat gaaf!! deze had ik nog helemaal niet gezien... nu kan ik echt niet kiezen tussen deze en die van Maggie....
zo wat gaaf!! deze had ik nog helemaal niet gezien... nu kan ik echt niet kiezen tussen deze en die van Maggie....
Bedankt!!
Het zijn ook wel twee heeeel verschillende stijlen.......eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. 
Erg leuk en lekker!
zo gaaf! 
Wat mooi en lekker! Echt net een schilderij! 
Mevrouw Hoor vond de foto helemaal leuk. Ze ging gelijk al haar spulletjes er tussen uit zoeken, en wilde de foto graag houden om aan haar kennissen te laten zien , leuk he.
Mevrouw Hoor vond de foto helemaal leuk. Ze ging gelijk al haar spulletjes er tussen uit zoeken, en wilde de foto graag houden om aan haar kennissen te laten zien , leuk he.
Wat lief zo'n trots oud mensje.....was ook wel erg lief van haar dat we die spulletjes allemaal mochten lenen.

....deze is zoooooo gaaf. helemaal mijn styl 
Prachtig!!!
Wauw Leonie wat een lust voor het oog
Je waant je zo terug in 1900 (niet ik ik er toen al was hoor)

perfect hoe kom je op het idee ik vind ze echt allemaal mooi
Wow!Super gaaf zeg!
Wauw, wat gaaf!! Hebben jullie dat allemaal zelf gebakken?? Poeh hee, wat een werk!! Heb ik deze leuke wedstrijd dus totaal gemist, potdikkie.... Nou ja, volgend jaar beter! Jullie hebben vast veel lol gehad samen!! En met al die zoetigheid zijn er vast veel zakjes chips gesneuveld, hahaha! 
Echt geweldig mooi! Super mooie lekkere dingen en geweldig gedecoreerd. 
Deze "sweet table" ziet er ook helemaal geweldig uit!
Totaal anders dan die ik net gezien heb.
Maar een super sfeer gemaakt zo met die brocante spullen en al het "ouderwetse" lekkers.
Echt grootmoeders tijd.
Super gedaan en hele mooie foto's ook!
Komen de foto's toch niet stiekum uit "een kookboek uit grootmoeders tijd".
Groetjes!
Ziet er idd fantastisch uit! Wat een geweldig idee zeg!!!
mmm dat ziet er allemaal lekker uit 
ooo wat een heerlijke landelijk tafel zo heeeel erg leuk en warm aangekleed
Zooo jullie hebben lekker uitgepakt met z;n tweetjes,ziet er allemaal heerlijk uit 
Wow! Ik vind deze echt toppie! Helemaal oer-hollands ook. Zo gaaf, meiden. Petje af, hoor 
Ik heb inmiddels een aantal prachtige tafels gezien, maar deze is toch mijn favoriet hoor 
Geweldig dit!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"