1

Onderwerp: frambozen jam uit hemataarten??

Ik ben al een tijdje opzoek naar die jam wat ook in de heme taarten zit.
Het is dus geen echte jam voor op het brood, maar echt voor tussen taarten te doen.
Weet iemand waar ik dit misschien kan kopen?

Alvast bedankt :thumb:

2

Re: frambozen jam uit hemataarten??

Misschien even bij de Hema vragen? Alhoewel ze het vast niet verklappen! ;)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Bij ons in de supermarkt heb je in de afdeling bakken blikken met taartenvulling (abrikozen, pruimen, krieken enzo)... Ik denk van het merk materne. Dat is anders dan jam. Misschien kan je dat eens proberen?

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4

Wij hebben op mijn werk ook speciale jam staan, maar dat is dan ook gelijk een emmer van 10 liter ofzo. Bij de hema zullen ze dat ook hebben en dat soort dingen kan je meestal niet in kleine verpakkingen vinden helaas..

Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten want ik vind jam tussen de taart helemaal niet zo lekker. Gebruik nu dan ook meestal de vlaaivulling van HAK.
Heeft de MAKRO dit sort spul niet?

Life is what you bake it.

6

Ik gebruik fruitzacht van flipje staat bij de jam maar hier zitten geen stukjes in, ik vind deze erg lekker.

7

Ja ik zou het ook echt niet weten.
Denk dat ze het wel bij de makro hebben maar dan inderdaad in emmers van 10 liter of zo, en dat is een beetje te veel haha.

Heb nu de jam gezeefd zodat er ook helemaal geen stukjes en pitjes inzaten. Ik blijf zoeken haha.