1

Onderwerp: sorry taartdoosjes vraag

heb met de zoekfunctie al gezocht op kartonnen taartdozen doosjes doos cupcakes enzenzenz...

weet iemand waar ik taartdoosjes (of cupcakedoosjes) kan krijgen voor taartjes van 15cm?

en ik weet dat in de webshop 2 varianten zijn voor cupcakes, die allebei 17x17cm, dat is een hele mooie maat,dus had paar besteld... maar die kleuren......
elders op het www vond ik nog een doosje met zomerdesign,ook geen optie, wil ze het gehele jaar door kunnen gebruiken!

die kleuren vindt ik NIET geschikt voor kersttaartjes (vloekt erbij) en ook niet geschikt voor mannen taartjes enz...

Ik ben ze laatst een keer tegen gekomen, gewoon effen taartdoosjes, varierend in prijs van 0.48 tot 0.65 cent... maar waar....

kan iemand mij helpen???

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

2

Re: sorry taartdoosjes vraag

Heb je al bij Paardkooper gekeken? En voor een taartje van 15 cm zoek je dan een doos van 20*20 cm?

3

Zelf maken met karton van de hobbywinkel? Kan je zelf de kleuren uitzoeken.  ;)

4

liever wat kleiner dan die van 20x20, want dan schuiven ze extreem heen en weer. heb beide maten in huis namelijk van webshop.

de 17x17 is eigenlijk een prachtige maat...

5

Al gekeken op cupcakedozen.nl?

En ik vind die van funcakes wel een leuk design hebben, maar ja smaken verschillen  ;)  ;)

6

hihi, ja ook gekeken.

en voor de grotere taarten heb ik die designs wel voor nu, maar vond het bij sommige taarten toch echt niet passen :P
bij 2 mannentaarten dat ik dacht, neeeeee, niks!!
voor vrouwentaarten vind ik ze super!
en voor kinderen.... zijn in sommige situaties super en in sommige situaties denk ik weer 'tja'.... hahahaha

7

hallo
ik heb gebaksdozen voor je
maat 25x25x8
misschien is dat wat voor je

€ 0.70 per stuk
er passen ongeveer 5 a6 door de brievenbus

in zo'n doos kan je oa 12 cupcakes doen

groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

8

te groot! zijn voor taartjes van 15 cm!

maar dankje voor je aanbod! prijs was idd mooier ;)

ben even met een groothandel in 'gesprek' :P die verkopen natuurlijk niet aan particulieren, gelukkig dat er mensen om me heen zijn met een kvk nummer :P