1

Onderwerp: aantallen personen 3 d taart

hai allemaal,

Ik hoop trouwens dat ik hier goed sta..zo niet..sorry  :o

Hoe doen jullie dan met aantallen personen en een 3 d taart?  Voor mijn neef ga ik een auto taart proberen te maken. Hij moet voor ongeveer 30 personen zijn, dus wilde een 35 rond gebruiken. Volgens de tabellen op de site is die ook voor 30 personen, maar je houdt altijd stukken cake over omdat je gaat snijden.

Hoe lossen jullie dit op?

Kijk in dit geval is het voor mijn neef, dus maakt het weinig uit als t iets minder of meer is, maar ik wil het graag ook weten voor de toekomst.

Thanx voor het meedenken :)

2

Re: aantallen personen 3 d taart

Van de restjes kan je cakepops maken.
Of gewoon op tafel zetten als je klaar bent, samen met de restjes botercreme, restjes vulling en restjes marsepein of fondant, zijn ze hier erg blij mee!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Ik denk dat je in moet schatten wat je overhoudt. Als ik een 3D cars taart maak van een  rond hou ik haast niets over. Wat je afsnijdt wordt weer gebruikt op een andere plek van de taart. Dus die is voor het gewone aantal mensen als de 25 cm rond.

4

@Katja

De vorige keer dat ik inderdaad veel overhield van een biscuit hebben we dat inderdaad heerlijk opgegeten.

@Biggeltaart
Dat vind ik inderdaad het lastige.. ik heb 1 x een auto gemaakt en had toen zo veel over dat ik er maar een taxi bijgemaakt heb  :o
Maar dat staat zo stom als t een ferrari moet worden.. zo een ouderwetse engelse taxi ernaast..grin.

Thanx in iedergeval voor t meedenken

5

maar hoe snijd ik een cars auto uit een ronde taart, dit heb ik een keer gevonden maar ik kan het niet meer terug vinden.

6

ff bij de how-to s kijken op dit forum. Staat een hele duidelijke op.

Succes er mee.:)