Re: Onze trots: Inzending voor de sweet table contest
Leuk!! Heel sprookjesachtig! Mooie taart, cupcakes, koekjes etc.! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Onze trots: Inzending voor de sweet table contest
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk!! Heel sprookjesachtig! Mooie taart, cupcakes, koekjes etc.! 
Super, heel origineel met die kast
!
Ik heb je andere foto's ook nog even bekeken en vind het eigenlijk
jammer dat je maar 1 foto mag inzenden, die details (o.a. Cheshire) zijn zooo leuk.
O, wat mooi gedaan. Wat geweldig dat je alles zo bij elkaar hebt gekregen.
En de limonade flesjes.....helemaal leuk, waar heb je die vandaan?
Geen idee hoe de concurentie zal zijn maar volgens mij maak je een goede kans. Succes!
O, wat mooi gedaan. Wat geweldig dat je alles zo bij elkaar hebt gekregen.
Geen idee hoe de concurentie zal zijn maar volgens mij maak je een goede kans. Succes!
De flesjes heeft mijn nicht gevonden via internet bij een Duits bedrijf. Ze kwamen een dag voor de shoot binnen, net op tijd dus.
Sandra-lala schreef:O, wat mooi gedaan. Wat geweldig dat je alles zo bij elkaar hebt gekregen.
Geen idee hoe de concurentie zal zijn maar volgens mij maak je een goede kans. Succes!De flesjes heeft mijn nicht gevonden via internet bij een Duits bedrijf. Ze kwamen een dag voor de shoot binnen, net op tijd dus.
Wat goed dat ze net op tijd kwamen dan, ik was gewoon benieuwd hoor.
Maar ik vind alle details en zeker de flesjes zo supermooi bij elkaar passen.
Echt iets om blij van te worden zo'n kast vol
Wat ziet het er geweldig uit! Alles tot in de puntjes verzorgd en op elkaar afgestemd, echt heel mooi! 
Ik vind hem ontzettend mooi, gaaf, fantastisch. Mede door de geweldige fotografie, maar ook zeker door jou aandeel. Kan gewoon niet geloven dat het je eerste sweet table is. Hij is echt fantastisch, ik vind hem zelfs zo mooi dat ik hem heb gedeeld op een ander forum en dat doe ik niet snel hoor.
Kun je ergens de resultaten van alle deelnemers zien? Ik heb er maar een paar gezien, maar je gaat vast in de prijzen vallen.
Hier de link naar het forum waar ik hem heb gedeeld, kun je die reacties ook lezen als je het leuk vindt;
http://jipenjanneke.messageboard.nl/for … mp;t=23114
Ik vind hem ontzettend mooi, gaaf, fantastisch. Mede door de geweldige fotografie, maar ook zeker door jou aandeel. Kan gewoon niet geloven dat het je eerste sweet table is. Hij is echt fantastisch, ik vind hem zelfs zo mooi dat ik hem heb gedeeld op een ander forum en dat doe ik niet snel hoor.
Kun je ergens de resultaten van alle deelnemers zien? Ik heb er maar een paar gezien, maar je gaat vast in de prijzen vallen.
Hier komen alle tafels op te staan. Staan er nog niet zoveel op, die van Nederland ook nog niet. Ben benieuwd naar alle inzendingen.
http://sweettablecontest.com/
Leuk en heel origineel !
Hier de link naar het forum waar ik hem heb gedeeld, kun je die reacties ook lezen als je het leuk vindt;
http://jipenjanneke.messageboard.nl/for … mp;t=23114
Grappig om te lezen.
wow ontzettend mooi

Bedankt allemaal. Leuk om alle reacties te lezen. Wij hebben echt geprobeerd een sprookjeswereld neer te zetten. Vandaag kreeg ik afdrukken binnen en dat is nog weer heel anders dan op je scherm. Ik vind het ook zo leuk om al die verschillende tafels te zien. Alles zo anders. Echt top!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Onze trots: Inzending voor de sweet table contest