Onderwerp: witte chocolade met ???
Bestelling is een mooie taart met witte chocolade. Iemand een idee in verband met de vulling???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » witte chocolade met ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bestelling is een mooie taart met witte chocolade. Iemand een idee in verband met de vulling???
In combinatie met de witte chocolade, bedoel je??
Ik ben zelf nogal fan van een laag knapperige witte chocolade met daaroverheen bananenroomvulling en als tweede laag dulce de leche. De dijkjes maak ik dan van koffiecrème, dan heb je een soort banofee-pie maar dan anders (Het klinkt als heel veel smaken, maar die combi is echt vurrukkuluk, al zeg ik het zelf!)
Maar witte chocola is ook lekker in combinatie met frambozen. Of citroen. Of Tropisch Fruitvlaaivulling. Of..
Witte chocola is sowieso lekker!
Ze bestellen witte chocolade pasta.... ik ben de draad kwijt wat kan erbij welke is het lekkerste in combinatie et witte past... of moet ik echte chocolade pakken??
Ik zag ook witte chocolade yoghurt vulling. alleen dit tussen je taart of in combinatie met een jam???
Iemand een idee?
Bij witte chocopasta doe ik vaak frambozenjam. Ik vind dat het dan wat frisser wordt omdat de chocopasta behoorlijk zoet is
De yoghurtvulling; geen idee..
Zou ook gaan voor frambozen. Evt botercrème met diepvriesframbozen.. Jummie!
vlaaivulling (aardbieien of kersen)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » witte chocolade met ???