1

Onderwerp: Hallo, ik ben Marian

In het voorjaar heb ik een workshop taart decoreren gedaan en sinds dien helemaal enthousiast. Inmiddels al heel wat spulletjes verzameld om taarten te bakken en te decoreren.
Mijn eerste echt helemaal thuis gemaakte taart is de K3 taart voor mijn kleindochter Chiara, voor haar broertje maakte ik op de workshop de Bumba decoratie. Met de vervolg workshop stapeltaart een taart gemaakt voor mijn kleindochter Melissa.

Dus ik heb me voorgenomen voor de verjaardagen van onze 5 kleinkinderen voortaan een grote taart te bakken.

2

Re: Hallo, ik ben Marian

Welkom op dit leuke forum
En dat van die taarten vind ik een zeer goed voornemen

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Welkom op dit forum......jij bent vast de favoriete oma als je voor iedere verjaardag een mooie taart bakt.
Ben benieuwd naar je creaties dus niet vergeten foto's te posten!

4

De taarten heb ik bij de taartenparade gezet de Bumba, K3 en Purple/pink taart.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126875437

Met de kerst is Nick jarig wordt 3 en wil graag een Thomas taart,
Heb nog geen Thomas-taart ontdelt op deze site, weet iemand waar ik voorbeelden kan vinden, wil een stapeltaart van 2 taarten maken.

5

Welkom hier!!
Kijk veel rond, lees berichtjes en kijk op andersmans linkjes.
Kun je veel leuke ideeen op doen!
Geniet ervan  :D

Have a Nice day!

omitaart schreef:

De taarten heb ik bij de taartenparade gezet de Bumba, K3 en Purple/pink taart.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126875437

Met de kerst is Nick jarig wordt 3 en wil graag een Thomas taart,
Heb nog geen Thomas-taart ontdelt op deze site, weet iemand waar ik voorbeelden kan vinden, wil een stapeltaart van 2 taarten maken.

Als je hier boven de functie zoeken gebruikt bij zoekterm Thomas ingeeft en een vinkje zet bij stapeltaart dan komen er volop voorbeelden te voorschijn. Succes!

7

Dank voor jullie tips!!!

Het is inderdaad leuk om al die mooie taarten te bekijken en ideetjes op te doen.

8

Dank voor jullie tips!!!

Het is inderdaad leuk om al die mooie taarten te bekijken en ideetjes op te doen.