Onderwerp: Ken je het...
... dat je een taart aan het bakken bent, je helemaal op stoom bent en denkt 'DIT WORDT 'M, DIT WORDT EEN LEUK TAARTJE!!!!', maar dat je, wanneer je klaar bent, denkt; 'wat een gedrocht.... Blij dat die vanavond opgegeten wordt!!'
Nou, dat had ik dus met deze taart. Ik had 'm echt veeeeeel mooier in m'n hoofd, was vantevoren al trots op mezelf en op m'n eerste Pip-taartje, maar toen ie klaar was, viel ie zwaaaaar tegen... 
Hij staat nu op een tafeltje tegenover me, en nu heb ik zoiets van, ach, het valt best mee, hij's best leuk geworden... 
Het is een chocoladebiscuit gevuld met Bonbonbloc Truffel-crème en afgesmeerd met botercrème waar een likje witte chocopasta doorheen zit
Nog een reden waarom ik het niet erg vind dat ie vanavond aangesneden wordt!

De roosjes;
De foto's zijn weer met m'n mobiel gemaakt... Er zitten weer batterijen in m'n fototoestel en het geheugenkaartje is weer leeg, nu ben ik alleen het kabeltje kwijt... Ach ja...

dat heet zelfkritische zijn hahaha

Ik werd er zelfs ook steeds blijer mee, en toen het zover was heb ik 'm zelfs vol trots aan m'n schoonfamilie (die Sinterklaas kwamen vieren) geshowd!