Re: daar is tie dan ,met alle vriendjes
aaaaaaah wat een POEPIE Carla!!! tof zeg!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » daar is tie dan ,met alle vriendjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
aaaaaaah wat een POEPIE Carla!!! tof zeg!!

Slim om geen BUMBA in je titel te zetten, dan neemt iedereen tenminste de moeite om een kijkje te nemen
Het is dan ook zeker de moeite waard!! Erg leuk, mooi en vrolijk!
Ik heb de Bumba parade ook al 2x eerder gemaakt, het blijft leuk!!!
Een heerlijke kijkstapel met van alles om te zien. En scheef, tja jammer, maar niet storend. Daar is-ie te leuk voor.
Hij ziet er echt vrolijk uit Carla
Ja, een beetje scheef...... snap dat je er van baalt, vooral als je inderdaad de dowels op 1 lengte had.
Carlaaaaa wat is ie ontzettend leuk geworden en al die leuke boetseersels helemaal top 
daar is die wat is die goed gelukt zeg heeeeel erg goed gedaan en scheef.....ik zie het niet
was leuk om te meken he!!!!!
zeker Ester,zou zo weer willen beginnen
en bedankt nog
en jullie bedankt voor de leuke reaktie's
graag gedaan hoor
toedels
heel leuk en vrolijk!
Wat leuk. Weer een hele andere bumba. Ziet er gezellig uit. Ik heb gemeekt dat mijn taart in zakt als ik hem uit de losse hand vul. Ik denk dat er te veel lucht in blijft. Tegenwoordig vul ik ze met een snoepzak. Misschien is dat de reden?
Gulendem,bedankt ga zeker eens proberen met spuitzak vullen
misschien dat het daar door komt en de laagje van Leonie lijkt me ook ook goeie
grt Carla
wauw,super mooi,mijn zoontje staat hier te stuiteren,is die voor mij,mamma??Zeker vele uren werk,echt

Wat een vrolijke bumba taart! Super feestelijk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » daar is tie dan ,met alle vriendjes