1

Onderwerp: Misses Claus (van Wendy)

Dankzij het boek van Wendy kon ik eindelijk deze taart maken (was steeds te laat voor de workshops).
Ze is gemaakt van een engelse xmas cake en kan dus nog leuk even als
showtaart staan :)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390445_230508650353523_100001831697839_604739_580421681_n.jpg

bekijk ook deze link even, ben gelijk geneigd een foto van Wendy's taart te sturen  :o
http://www.wilton.com/idea/Mrs-Claus-Welcomes-You-Cake

2

Re: Misses Claus (van Wendy)

Leuk maar het is wel een dikkertje he? een lekkere mollige kerstvrouw.

3

Re: Misses Claus (van Wendy)

:lol: ze is idd wat aangekomen, maar stiekem vind ik dat best wel gezellig. Zo past ze tenminste beter in de familie.

4

Re: Misses Claus (van Wendy)

Cadbury schreef:

:lol: ze is idd wat aangekomen, maar stiekem vind ik dat best wel gezellig. Zo past ze tenminste beter in de familie.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5 Laatst bewerkt door Soesie (06-12-2011 15:51)

Re: Misses Claus (van Wendy)

Mag ik zeggen dat die extra kilootjes mooier zijn? Deze mevrouw voldoet meer aan het beeld wat ik heb van de kerstvrouw :thumb:
Ik ga haar volgende week maken.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

6

Re: Misses Claus (van Wendy)

Erg leuk geworden en ik vind die extra kilootjes eigenlijk ook wel heel leuk ;)

walking on buttercreamclouds .....

7

Re: Misses Claus (van Wendy)

Ik vind dat je gewoon supertrots moet zijn op je creatie. Nu heb je tenminste helemaal alleen je taart gecreeerd. Ik heb de workshop 2 jaar geleden bij Wendy gevolgd en het was super gezellig. Maar toch probeerde ik mijn taart helemaal volgens het model van Wendy te maken. En dat lukt natuurlijk never nooit. Terwijl jij nu alle ups en downs met betrekking tot de taart zelf hebt moeten oplossen en ik denk dat dat je goed is gelukt. Ik vind het een hele mooie taart. Chapeau. :thumb:  :thumb:  :thumb:

I'm addicted to cake decorating

8

Re: Misses Claus (van Wendy)

Wat knap zeg dat je dit vanuit een boek hebt kunnen maken! Hier mag je echt wel trots op zijn  :Y .

Op en top een kerstvrouw  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Re: Misses Claus (van Wendy)

:lol: die zwemband! geweldig, echt lekker gesnoept van al het kerstlekkers :+

:thumb: goed gedaan.

en dat van die link, die is al langer bekend

I never met a calorie I didn't like....

10

Re: Misses Claus (van Wendy)

Super!! Vind haar erg goed gelukt hoor. Ik heb de moed niet om aan een taart van Wendy te beginnen, niet in me uppie tenminste :o

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

11

Re: Misses Claus (van Wendy)

Ha leuk geworden met die extra pondjes!
Past ook in mijn familie beter  :lol:  :lol:  :lol:
Ik mag haar volgende week maken voor iemand die 50 wordt dan zal ik me maar aan het voorbeeld houden voor de zekerheid.

De link kende ik niet. Ik vind de kanten rand wel mooi bij de Wilton jurk maar het strakke barbie hoofd met daarop dat grijze haar......brrr ziet er heel raar uit.

En Denisjuh: de beschrijvingen in het boek van Wendy zijn echt heel duidelijk hoor + de stap voor stap foto's. Het is echt goed te doen in je uppie.
Misschien een idee om er een dummie van te maken, dan heb je ook alle tijd om er aan te werken.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

12

Re: Misses Claus (van Wendy)

Dit is een erg leuke en mollige kerstvrouw!!!!
ik ga deze ook volgende week, volgens het boek van Wendy, maken heb er nu al zin in.

13

Re: Misses Claus (van Wendy)

Mooi geworden.