Onderwerp: kerstkoekkaarten
in plaats van kerstkaarten,idee heb ik van hier(afmeting 10 bij 14 cm)
deze keer icing met citroensap gebruikt ipv water,is wat minder zoet,ook idee van hier gepikt.....

en nog fotootje leuk ingepakt...:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kerstkoekkaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
in plaats van kerstkaarten,idee heb ik van hier(afmeting 10 bij 14 cm)
deze keer icing met citroensap gebruikt ipv water,is wat minder zoet,ook idee van hier gepikt.....

en nog fotootje leuk ingepakt...:
Leuk idee!!
Komt dat wel heel aan?
Leuk idee!!
Komt dat wel heel aan?
als je het goed verpakt zal het wel heel aankomen denk ik,deze zijn voor collega's en een paar dierbare mensen dus geef ze persoonlijk
Echt geweldig leuk!!!
Krijg ook meteen zin om zoiets te gaan maken... maaaar... die tijd he grrrrrr. Misschien dan goed idee voor volgend jaar en dan op tijd beginnen...
Heb je 1 grote koek op een bakplaat gebakken en die in stukken gesneden?
Echt geweldig leuk!!!
Krijg ook meteen zin om zoiets te gaan maken... maaaar... die tijd he grrrrrr. Misschien dan goed idee voor volgend jaar en dan op tijd beginnen...
Heb je 1 grote koek op een bakplaat gebakken en die in stukken gesneden?
ik heb 7 stukken gesneden en daarna pas gebakken,heb dit in 2 avonden gemaakt,heb ook niet veel tijd(werk full-time) maar gewoon tijd voor maken,is veel te leuk

Regenboog schreef:Echt geweldig leuk!!!
Heb je 1 grote koek op een bakplaat gebakken en die in stukken gesneden?ik heb 7 stukken gesneden en daarna pas gebakken,heb dit in 2 avonden gemaakt,heb ook niet veel tijd(werk full-time) maar gewoon tijd voor maken,is veel te leuk
![]()
Je hebt gelijk ook, denk dat je me hebt overgehaald om het iig voor de familie te gaan maken. 
wat leuk!!! mooi zijn ze 
Super leuk idee 
Ik vind ze echt prachtig!!! 
Een prachtig persoonlijk cadeau! En super mooi gemaakt..
Heb je er zandtaartdeeg voor gebruikt?
Willy
Jaa wat ontzettend leuk zeg!! Ga ik denk ik ook maar doen
kan ik gelijk werken aan me "spuit" kwaliteiten 
Jaa wat ontzettend leuk zeg!! Ga ik denk ik ook maar doen
kan ik gelijk werken aan me "spuit" kwaliteiten 
Heb je er zandtaartdeeg voor gebruikt?
Willy
heb een receptje met 200 gram boter,200 gram suiker(doe extra vanillesuiker en vanille essence erin),1 ei en 400 gram bloem,en voor deze heb ik de helft gebruikt,alles mixen,minimaal een uur in koelkast,en uitrollen maar,ik gebruik voor dit deeg altijd een houten roller,andere rollers gaan zo plakken vind ik'.+/- 20 min. op 170 graden bakken,ligt aan de grootte van het koekje,de koekjes moeten mooi bruin worden,niet de licht en niet te donker.
Mijn collega's vonden het erg leuk trouwens,echt origineel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kerstkoekkaarten