26

Re: Bruidspaar zonder beperkingen; wel uitdagingen

AlexandraB schreef:

Diepe buiging vanachter mijn computertje ! Prachtig en wat een instelling; geen beperkingen, alleen uitdagingen ! Die ga ik onthouden voor onze dochter met een licht verstandelijke-uitdaging

Super  :thumb:

Geweldig! En wat krijg je er energie van he als je dat herhaalt! Heerlijk, ik hoop dat het je veel positiefs zal brengen!

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

27

geweldige taart! super!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

28

Geweldige taart en lief verhaal..:-)

29

Ontroerend verhaal en ik vind de taart ook ontroerend mooi bij het verhaal passen.

Top gedaan!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

30

ik zie je taart nu pas hier staan. Had hem al gezien op foto's van marcel en marloes. Ik heb de eer gehad hun een aantal jaren geleden te leren kennen via internet en het is een topstel!! Ze zijn overigens erg creatief. Marloes maakt prachtige sieraden en marcel schrijft idd hele mooie gedichten. Bijzonder mooie taart voor een bijzonder mooi stel.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

31

sil schreef:

ik zie je taart nu pas hier staan. Had hem al gezien op foto's van marcel en marloes. Ik heb de eer gehad hun een aantal jaren geleden te leren kennen via internet en het is een topstel!! Ze zijn overigens erg creatief. Marloes maakt prachtige sieraden en marcel schrijft idd hele mooie gedichten. Bijzonder mooie taart voor een bijzonder mooi stel.

Helemaal eens! Tis een bijzonder stel dat elkaar perfect aanvult. Ik was ook meteen "ingepakt" hoor door hun openheid en verbondenheid, humor en positieve instelling. En inderdaad de creativiteit die ze hebben. Leuk dat je ze ook persoonlijk kent; een voorrecht  :Y

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

32

Wat een prachtige, bijzondere taart voor een prachtig, bijzonder paar. Top gedaan!

En in dat motto kan ik me helemaal vinden!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!