26

Re: Ook ik mocht hem dan eindelijk eens uittesten ...

Leuk  :)

27

Ik heb 'm vandaag binnen.
Leuk!!!
Ook om te lezen dat het in één keer goed is.
Ze zien er erg leuk., lekker, etc. uit.

28

Mijke79 schreef:

Ik ben ook erg blij met die van mij. Alleen: ben ik de enige die die balletjes nét iets te groot vind? Je kunt ze net niet makkelijk 'happen'  ;)

Ze zijn toch ook om in te bijten.  :D

29

Lilium schreef:

... en geef hem niet meer af  :nooo
Ben eerst begonnen met 3min, dan omgedraaid, en nog 1 min.
Ze hadden een mooi bruin korstje. Volgende rondes heb ik 2,5min en 1min gedaan. Perfect bij mij :)
Rondjes gevuld tot paar mm onder de rand, en geen last van 'planeet-ringen'.

Jij draait ze dus tijdens heb bakproces een keer om?

Vanmorgen de beschrijving zitten lezen maar heb ik nu iets gemist??

30

Ja, klopt. Ik laat ze een kleine 3 min bakken, dan doe ik het deksel open en draai ze om. Dan laat ik ze nog een goeie minuut bakken. En klaar is kees :)

31

Ik ga het morgen proberen.
Bedankt voor de info.
Vandaag geen fut meer omdat alles toch meer moeite kost dan normaal.

32

Ohhhhh, nu kan ik helemaal niet meer wachten. Die van mij ligt te wachten voor onder de kerstboom!

What doesn't kill you, makes you stronger

33

dollelollypop schreef:

Ik heb niks met die cakeballetjs omdat ik ze niet lekker vond met botercreme maar dit is gewoon cake dus dan denk ik dat ik er ook maar eens een aan moet schaffen. Ze zijn ook erg mooi geworden.

Dat heb ik dus ook maar vind het super om ze te maken
De kerstman ziet me alleen aankomen.
Heb net de cricutcake mogen kopen dus denk dat ik even op dit apparaat moet wachten!

Nou Jaydenmike ik heb de grote cricutcake dus ook met 8 cardridges maar doe er helemaal niks mee. Ik heb hem pas twee keer gebruikt en heb hem al een half jaar.
Ik twijfel steeds of ik hem weer moet verkopen maar ben dan weer bang dat ik er spijt van krijg.
Ik vind het een beetje tegenvallen dat je het alleen mooi krijgt met sheets en niet met de marsepein of fondant waar je op dan moment mee bezig bent.
Ook als je iets te klein wilt dan lukt het niet goed.
Ik denk er nog steeds over hem te verkopen maar dan moet ik het vóór de kerst wel gaan doen want dan wilt iedereen cadeautjes haha.

35

dollelollypop schreef:

Nou Jaydenmike ik heb de grote cricutcake dus ook met 8 cardridges maar doe er helemaal niks mee. Ik heb hem pas twee keer gebruikt en heb hem al een half jaar.
Ik twijfel steeds of ik hem weer moet verkopen maar ben dan weer bang dat ik er spijt van krijg.
Ik vind het een beetje tegenvallen dat je het alleen mooi krijgt met sheets en niet met de marsepein of fondant waar je op dan moment mee bezig bent.
Ook als je iets te klein wilt dan lukt het niet goed.
Ik denk er nog steeds over hem te verkopen maar dan moet ik het vóór de kerst wel gaan doen want dan wilt iedereen cadeautjes haha.

Hoi ik heb hem nog iet binnen maar ik hoor er juist hele positieve verhalen over.
Gebruik je wel tylose door je fondant?
Ik weet misschien nog wel iemand erzit nu iemand op het forum van de cricutcake die erover zit te twijfelen om er nog 1 te bestellen moet je anders effe kijken ;)
Gr chantal

Halo Chantal
Nee geen tylose gebruikt ( komt het daardoor? )
Ik wacht het nog even af en denk er nog even over maar heel erg bedankt voor de tip.  :)

37

dollelollypop schreef:

Halo Chantal
Nee geen tylose gebruikt ( komt het daardoor? )
Ik wacht het nog even af en denk er nog even over maar heel erg bedankt voor de tip.  :)

Denk het je ziet het ook op het forum
En moet mat met crisco invetten

De mat doe ik wel invetten met crisco en met de sheets gaat het ook prima maar niet als je het te klein wilt.
Heb ook wel even in de vriezer of de koelkast gelegd dat heb ik ook gelezen maar dan wordt de boel weer nat en plakkerig als je het eraf wilt halen.

39

dollelollypop schreef:

De mat doe ik wel invetten met crisco en met de sheets gaat het ook prima maar niet als je het te klein wilt.
Heb ook wel even in de vriezer of de koelkast gelegd dat heb ik ook gelezen maar dan wordt de boel weer nat en plakkerig als je het eraf wilt halen.

Het is en blijft toch uitproberen;)

Dan moet ik mezelf er gewoon even in gaan verdiepen en maar eens wat proberen en doe ik hem nog maar even niet weg.
Ik moet er echt de tijd er eens voor gaan nemen en daar ligt het ook aan.
Ik wil te snel en als het dan niet goed gaat denk ik meteen laat maar. :s

41

dollelollypop schreef:

Dan moet ik mezelf er gewoon even in gaan verdiepen en maar eens wat proberen en doe ik hem nog maar even niet weg.
Ik moet er echt de tijd er eens voor gaan nemen en daar ligt het ook aan.
Ik wil te snel en als het dan niet goed gaat denk ik meteen laat maar. :s

Haha dat probleem ken ik heb ik ook.
En het is ook nog een keertje lastig omdat de gebruiksaanwijzing in het engels is

Ja dat vind ik ook lastig. Ik ken wel engels maar lees liever in het nederlands anders duurt het weer zoveel langer en daar heb ik het geduld niet voor  :o

43

OH! Ik vind hem HELEMAAL SUPER!!
Perfecte ronde balletjes, meteen de eerste keer al.

inderdaad niet te vol doen, anders krijg je planeten.
Ik gebruik de muffinmix uit de hebshop, omdat deze ietsje vochtiger blijft dan CC mix. ECHT Heerlijk!
Toch lekker vochtig, maar niet klef zoals de cakepops die je met cake en icing oid maakt.

Ik ben helemaal om!

Groetjes Daniëlle

44

wat zijn ze prachtig geworden!!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

45

Alexandra13 schreef:

Super leuk! Ik zie toch hele wisselende ervaringen wat de cakepopmaker betreft en dat weerhoudt mij er nog een beetje van om er een te kopen. Maar als ik jouw ervaring lees, dan sta ik bijna op het punt om er een te bestellen  :)  Ze zijn heel mooi geworden  :thumb:

Ja ik moet zeggen dat ik ook niet had verwacht ZO enthousiast te zijn. De resultaten hier op foto zijn echt van de eerste maal, en ging zo goed dat het gewoon leuk is te doen. Ik wou dat ik een bestelling mocht doen :)

46

Mijn vriend heeft het trouwens helemaal niet voor zoet, zoals taart en cupcakes. Maar hij MOEST proeven van mij, en hij vond ze heel lekker !
Dus nu heb ik ineens echt goeie bevestiging :) (nogal een kritisch iemand)  :Y  :D

47

Ik lees elke keer verschillende dingen............ de een praat over cake en de ander over biscuit (zijn toch 2 hele verschillende dingen). Wat gebruik je nou in de popmaker??? Of kan het allebei??

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes Lisette

48

Ik heb ook gelezen dat er bij sommige cakepopmix bij zat (zo heb ik het toch verstaan). Bij mij dat die er niet bij in. Heb wel de babymelts extra bij besteld.
Ik heb zelf gewoon cakemix gebruikt, blijft lekker smeuig vanbinnen.
In het bijgevoegde boekje staan ook een paar receptjes is.

49

Oh en ik ben pas in maart jarig!!!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

50

Ik heb vandaag cupcakemix gebruikt.
Heel erg lekker.