1

Onderwerp: Hallo Allemaal!

Hallo Allemaal,
Ik ben henrieke en ik ga beginnen met het maken van taarten...
ik heb al wel 1 taart gemaakt voor mijn zus,...
verder hoop ik dat hier mensen mij willen helpen, advieseren ect.
Groetjes Henrieke

2

Re: Hallo Allemaal!

Welkom op dit verslavende forum, Henrieke!
Leuk dat je al een taart hebt gemaakt voor je zus! :thumb:

Er is hier een schatkamer vol taartinformatie te vinden.
Als je aan de linkerkant van deze pagina de FAQ leest en verder snuffelt, kom je al heel veel aan de weet.
Via de zoekfunctie bovenaan deze pagina krijg je heel veel informatie op je evt. vragen. Vergeet dan niet om in het zoekmenu  de rubriek m.b.t. je vraag aan te vinken. ;)
Als je verdere vragen hebt, dan kan dat in de daarvoor bedoelde forumrubrieken.
We helpen elkaar hier graag! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

Hertje schreef:

Welkom op dit verslavende forum, Henrieke!
Leuk dat je al een taart hebt gemaakt voor je zus! :thumb:

Er is hier een schatkamer vol taartinformatie te vinden.
Als je aan de linkerkant van deze pagina de FAQ leest en verder snuffelt, kom je al heel veel aan de weet.
Via de zoekfunctie bovenaan deze pagina krijg je heel veel informatie op je evt. vragen. Vergeet dan niet om in het zoekmenu  de rubriek m.b.t. je vraag aan te vinken. ;)
Als je verdere vragen hebt, dan kan dat in de daarvoor bedoelde forumrubrieken.
We helpen elkaar hier graag! :Y

Hey
Dat is helemaal geweldig...
Zou je mij kunnen helpen ik wil graag een mario taart maken maar ik werk het liefst stap voor stap....
Ik ben alleen nog niet zo handig(dat denk ik te minste)
dus heb je ideeen??
Liefs

Welkom, een keer een taart gemaakt en je bent verkocht. Veel plezier op het form

Groeten joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

Welkom Henrieke op dit gezellige forum. Begin gewoon eens te lezen en gebruik de functie zoeken voor een Mario taart. Dan zie je voorbeelden en dan kan je zo stap voor stap beginnnen.
Kom je er niet uit, gewoon vragen! Want heel veel dingen kan je van te voren doen zoals een biscuit bakken, vulling en botercremé maken enz. Heel veel succes!

6

Ingeborg Martens schreef:

Welkom Henrieke op dit gezellige forum. Begin gewoon eens te lezen en gebruik de functie zoeken voor een Mario taart. Dan zie je voorbeelden en dan kan je zo stap voor stap beginnnen.
Kom je er niet uit, gewoon vragen! Want heel veel dingen kan je van te voren doen zoals een biscuit bakken, vulling en botercremé maken enz. Heel veel succes!

Het is gelukt!!!!
Wat is precies Boetseren??
Misschien weet ik het wel *D  :s
Groetjes henrieke